WHEM Any Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Loopt al een tijdje mee en werd ook op hookers besproken en op een ander forum.
Positieve recensies. Voor de liefhebbers van een beetje een bos hout voor de deur is deze niks.. smaken verschillen. Op die Amerikaanse site is er een speciaal topic genaamd i like them flat.

*GET 20€ DISCOUNT PAYING WITH TIKKIE*

Geloofwaardig?

Eerlijkgezegd, denk ik van niet. Wie wel de proef op de som heeft genomen, mag nu een stap naar voren doen en op de biechtstoel plaatsnemen. 😉

Ik zit (te) ver weg van Haarlem, maar ik heb tijdens een (in meerdere opzichten) harde lockdown (toch niets te doen en geld over) wel twee keer met Any virtueel gedate. I do like them flat. ;)

Op basis van mijn twee ervaringen, kan ik zeggen dat Any betrouwbaar is en doet wat ze zegt. Ze deed geil, nam de tijd, en voor de € 70 piste ze en kwam ze klaar.

Laatst bewerkt:
Hi ik ben nieuw bij girlsreview, voorheen zat ik op hookers.nl.
Ik heb Any al drie keer bezocht, ze was en is nog steeds mijn eerste en enige trans. Hoewel ik het niet een echte trans vind, ze heeft namelijk geen borsten. Maar ze is wel erg vrouwelijk en heeft voor mij als beginner een lekkere niet al te grote pik. De ontvangstruimte is goed, en je kan voor- en achteraf douchen. De sex is lekker rustig en relaxed en ik ging altijd voldaan naar huis. En het klopt dat je 20 euro korting krijgt als je met tikkie betaalt 😁. Er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt, maar het is wel betaald parkeren.

Ik heb twee keer met Any afgesproken. De eerste keer alleen een pijpbeurt. Tweede keer wilde ik neuken en over haar gezicht klaarkomen. Daarmee adverteerde ze. Liet ze echter niet doen, ondanks dat ik er specifiek naar vroeg. Zich laten neuken deed ze alleen on-top. Ik vind dat ze meer initiatief had mogen nemen. Na twee keer vind ik het wel goed geweest.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan