Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwat een misère hoe je deze dame kunt bereiken tel nr? Chat moet je u inloggen ,laat het maar voor mij② Ontspannende massage — Welzijn | Masseurs en Massagesalons — 2dehands
Hallo allemaal, hier is een actieve vrouw die jullie zal verwennen met een goede massage, en ik spreek vloeiend Engels en beetje Nederlands. Ik laat jelink.2dehands.be
Ik ben benieuwd maar je ervaringja man geen nr enkel chat maar toch ga ik een afspraak proberen te maken
Laat ons je ervaring wetenAntonette reageert bij mij zeer snel op chatberichten
Haar Engels is zeer goed en haar antwoorden uitgebreid.
Als ze nu nog een bevestiging stuurt, heb ik aanstaande vrijdag een afspraak met haar.
Blijkbaar is ze lolliger dan de foto's uitschijnen en is er wel degelijk meer mogelijk ,maar waar ontvangt ze en tegen prijs ?Heb morgennamiddag een afspraak met haar. Ze heeft bevestiging gestuurd. Verslag volgt morgen of dit weekend.
Ontvangt ze in het centrum van Antwerpen of rand gemeente?Ze is idd molliger dan op de foto maar tis een heel fijne dame pmc/NMc
Groetje