Recensie Anouk, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
685
02/05/23
216
35
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-492717955.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden deze advertentie ontdekt. Nieuw voor mij.

Meteen een klik tijdens het telefoongesprek. Super aardig, spontaan, open voor veel van mijn wensen. Afgesproken contact te houden tot aan de date, dus af en toe nog gebeld.

Op verzoek stuurde ze een foto van haar mooie voetjes. Ze heeft grote voeten, want het is een grote dame.
Lange benen, ook. Teennagels mooi rood gelakt, zoals gevraagd.
Sexy kort nachtkleedje aan, helemaal top.

Dame is van Antwerpse afkomst, dat hoor je meteen.
Heeft naar eigen zeggen voorheen in Schoten ontvangen, maar daar vond ik geen topic van.

Ze ontvangt meestal op hotel, slechts af en toe kan het thuis. Centrum Gent, dus niet echt discreet voor de locals.
Klein maar proper appartement.

Anouk was helemaal into het moeder-zoonrollenspel en liet zich dan ook goed gaan.
Nam vaak het initiatief, zo ging ze bijvoorbeeld rechtstaan op het grote bed om mij zo te domineren en haar voetje over mijn lul te wrijven.

Pluspunt vind ik ook dat ze spontaan haar telefoon had uitgeschakeld en mij vroeg of ik dit ook had gedaan, zodat we niet gestoord zouden worden (y)

Ik mocht haar voetjes kussen, likken, zachtjes bijten en over haar tenen spuiten. Hierbij legt ze wel een papiertje onder haar voeten, zodat je het bed niet besmeurt.

Enige puntje van kritiek: ze biedt enkel volle uren aan, maar gaf telefonisch aan dat een uur nooit een uur blijft.
M.a.w. : ze zou niet op de klok kijken.
Ik verwachtte dan dat er een tweede keer klaarkomen bij zou zijn, maar al snel bood ze me aan mezelf even te wassen en trok zij gelijk iets anders aan. Dat vond ik wel jammer.
We hebben erna nog wel wat gepraat bij een drankje en ze legde haar voeten nog in m'n schoot, waarop ik ze gemasseerd heb.

E.e.a. kan ermee te maken hebben dat ik wat later aankwam en zij nog een volgende date had. Ik geef haar dus het voordeel van de twijfel, want de date was echt wel heel goed. ;-)

Ze vertelde me dat ze spoedig weer zou moeten verhuizen, dus voor de geïnteresseerden : niet te lang wachten ;-)

Terug
Bovenaan Onderaan