Recensie Anny, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maximo

Newbie
17
03/10/21
35
6
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9067014-anny
Totale kosten (in euro)
€ 120,-
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week heb ik Anny bezocht. Had haar eerder in de maand al een berichtje gestuurd maar het opvolgende bezoek aan haar liet op zich wachten. Vorige week had ik zin en tijd. Zij ontvangt op dit moment in Den Haag Zuid West, een gebied waar meer aanbod is op dit vlak, en heeft een groot appartement met mogelijkheid om te douchen. Dat was ook wel nodig ook gezien de fietstocht die ik had afgelegd vanuit het centrum en de hoge temperaturen buiten. Even zoeken naar de ingang maar met behulp van de door haar verzonden foto's in de app was dat niet al te lastig. Een leuke mollige dame deed open en na een tongzoen, de betaling voor 45 minuten en het douchen kon het feest beginnen. Languit op het bed en de dame begon te zuigen (pzc). Ik had er niet speciaal om gevraagd maar zonder wat te zeggen deed ze dat de volgende 40 minuten aan een stuk door totdat ze mij compleet, maar ook compleet leeg zoog. En ze stopte ook niet nadat ik was klaar gekomen, ging gewoon nog een paar minuten door. Heerlijk.

Voor de Doublet-kenners, Anny is qua uiterlijke vormgeving én pijp-kunde vergelijkbaar met de Colombiaanse Nena en de Braziliaanse Monica. De foto's van haar Kinky-profiel komen in de buurt ook al is dat een paar kilo geleden. In haar profiel staat ook dat ze voor klaarkomen in de mond € 30,- rekent maar dat heb ik niet betaald. Service van het huis denk ik dan maar. Ze kletst flink door in het Spaans maar niet op een vervelende manier.

Lekker voor een schappelijk prijsje zonder enige tijdsdruk. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan