Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deze week Anne voor het eerst bezocht, en wat een prachtige en lieve meid is dit.

Dank voor de positieve recensies die me op haar spoor zetten.

Contact vooraf was al heel prettig. Het duurt soms even voor je een reactie terug krijgt, maar haar reacties zijn helder en door haarzelf geschreven. Vandaar ook dat het even duurt, want tijdens de date raakt ze haar telefoon hooguit aan voor wat muziek.

Duidelijke afspraken gemaakt, die akkoord werden bevonden en daarna op pad.

Ze wilde inderdaad nog even een videocall vooraf doen en dat vond ik prima. Werd alleen maar enthousiaster toen ze op mijn schermpje opdook.

Na binnenkomt was de sfeer gelijk relaxed. Rustig kwam het steeds meer en meer op stoom.

Ze kwam alle gemaakte afspraken keurig en vol vuur na.

Het is echt een plaatje. Alles is fraai. Mooie volle kont, kleine echte borstjes, een zachte huid en een prachtig gezicht.

Ik heb een heerlijk uur met haar beleefd. Geen moment het gevoel gehad dat er een klok meeliep. Van het beffen genoot ze oprecht. Ze smaakte heerlijk en werd erg nat. Ze gaf aan niet makkelijk een orgasme te bereiken, maar uiteindelijk lukte dat - weet ik toch vrijwel zeker - wel. Pijpen doet ze met gevoel en diep. Zoenen eerder teder, maar wel voluit.

Gesprekje na afloop was ook heel leuk. Ze is lief, slim en open.

Heb ik dan niets op haar aan te merken? Nee, dat heb ik niet. Een van mijn beste dates ooit. Wat duurder, maar in dit geval was het elke cent waard.

Overigens nog wel kleine toevoeging. Om haar ontvangstruimte te bereiken dienen wel vier trappen te worden beklommen. Voor diegenen die minder goed ter been zijn, wellicht relevante info.

Terug
Bovenaan Onderaan