Recensie Anne/Bya, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fallen10

Newbie
1
24/02/25
0
1
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8538748-bya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dit wordt mijn eerste bericht en ook eerste recensie. Ik lees deze website nu al rond half jaar, maar na mijn bezoek aan deze dame moeste ik een account maken en recensie achter laten. Wilde het op kinky doen, maar recensies staan bij haar uit.

Afspraak maken lukte makkelijk en zelfs toen ik het vroeg of het iets eerder kon, was dat geen probleem. Probleem was afspraak zelf.

Heb 150 betaald voor een uur. Pijpen zonder + massage.(Sex vind ik minder leuk). Van andere dames ben ik gewend van 40 minuut massage en aan het einde pijpen+aftrekken. Niet bij haar.

Begon met pijpen en na 5 minuten zei ze dat ze niet kan uur lang pijpen, wat begrijpelijk is. Toen heeft ze mij met haar hand heel snel tot hoogtepunt gebracht. Vervolgens begon ze masseren, kwaliteit was matig, en na 10 minuten van massage zei ze dat we klaar zijn.

Ik kon achteraf douchen en aangezien ik heb voor 1 uur betaald, maar de afspraak 20 minuten duurde vroeg ik of ik misschien 50 euro terug kan krijgen. Antwoord was nee. (Ik ben geen voorstaander van geld terug vragrn, zelf als ik de kwaliteit minder vind, maar hier ging het mij om de duur van de afspraak.)

Concluderend: Het wordt geen herhaal bezoek.

Terug
Bovenaan Onderaan