- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/lynn-somers.html
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
vandaag in Minderhout (al is ze even vaak in Mol) bij de goedlachse en vriendelijke Annabel geweest. Afgaande op de foto's een lekkere volle milf en dat was ook zo, al was ze wel ouder dan ik had verwacht (ik schat ze toch tussen 55 en 60). Al deed dat niets af aan haar kwaliteiten (waarschijnlijk integendeel): al volop tongen en frullen onder de douche, we hebben daar zeker 10 minuten samen onder gestaan.
Daarna op bed van haar orale kunsten mogen genieten, wat kan die vrouw zalig pijpen.
Haar op haar beurt met een befsessie verwend, waarbij ze zelf een klein vibratortje gebruikte.
In 2 posities nmc, maar niet gekomen en dan haar opnieuw het al pijpend en met de hand laten afmaken.
Omwille de grote afstand en de voor mij iets te hoge leeftijd geen herhaling, maar haar service was meer dan OK.
Daarna op bed van haar orale kunsten mogen genieten, wat kan die vrouw zalig pijpen.
Haar op haar beurt met een befsessie verwend, waarbij ze zelf een klein vibratortje gebruikte.
In 2 posities nmc, maar niet gekomen en dan haar opnieuw het al pijpend en met de hand laten afmaken.
Omwille de grote afstand en de voor mij iets te hoge leeftijd geen herhaling, maar haar service was meer dan OK.
Laatst bewerkt: