WHEM Anna tantra massage Roosendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, als je bedenkt dat een nuru-massage waar je ook dus geen seks krijgt rond de 130 kost (Mystique Thai Thai) en deze dame biedt je dan ook nog een prostaat-massage dan hangt het der een beetje vanaf hoe ze eruitziet. Klinkt wel interessant iig

Niet erotisch, totaal niet. Toen ik thuiskwam kreeg ik een verzoek, lekker dan, of ik een positieve recensie wilde schrijven. Eens maar nooit nooit meer

Anna is niet dezelfde als Shakti.
Ik heb Anna lang geleden weleens bezocht. Typische dame, maar erg vriendelijk. Ik heb een prima massage gehad, eerste 3 kwartier een gewone massage, daarna ging het over naar een meer erotische variant. Ik heb weinig ervaring met dit soort massages, maar ik heb het zelf als erg prettig ervaren. Ben heerlijk handmatig klaargekomen.

Qua tekst lijkt het in mijn ogen erg op deze advertentie van Shakti uit Rotterdam. En als dat dezelfde is dan zou ik het je afraden.

Anna uit Roosendaal is beslist een andere vrouw .

Shakti heb ik eens bezocht toen ze nog in Flevoland werkte ; Ik had geen echte klik, en automatische piloot gevoel. Maar ze deed op zich de handelingen/aanpak zoals in de advertentie stonden en maakte ook de tijd vol. Voor mij dus geen herhaling, maar ook geen 'objectief' te verwijten slechte service .
Ah - in jouw review dus wel (haastig afraffelen , maar tijdens een lockdown - veel vraag en veel minder aanbod) . Mijn ervaring was een aantal jaren geleden.

Anna is mij wel goed bevallen , als je houdt van tantrische stijl massages. langzaam en langdurig opbouwen, en eindigt met een handmatig hoogtepunt .
Zoals veel - en zeker tantrische - massages zijn de mogelijkheden voor tweerichtingsverkeer erg summier.
Qua uiterlijk moet ze toch echt wel als 'gezet' en 'stevig' omschreven worden - de foto's bij de advertenties zijn niet heel representatief (meer).
Maar desondanks : aardige vrouw en doed deze stijl massage goed .

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan