Ik had me voorgenomen om niet meer te reageren maar ik kan het niet laten...
Over de aanbetaling, je moet je voorstellen: ik ben makkelijk een uur bezig met voorbereiden: douchen, make up, haar, outfit en lingerie (jarretels!!! kan je sowieso 10 minuten voor rekenen
), reistijd enzovoorts. Als het regent neem ik een taxi, want ik wil niet als een verzopen kat aankomen bij het hotel.
Het is meer dan eens gebeurd dat een klant vervolgens niet op kwam dagen. Dan heb ik dus veel tijd in iets gestoken, soms ook kosten gemaakt, en heb ik die avond geen omzet (ik heb zeer zelden meer dan één klant per dag).
Maar het ergste is eigenlijk nog: ik kom bij het hotel aan, op m'n hakjes, m'n haar mooi geföhnd, lippen gestift, natuurlijk netjes gekleed, maar ik straal wel seks uit zeg maar. Ik wacht dan 10-15 minuten in de lobby, hotelmedewerkers zijn altijd netjes maar mensen zien je wel zitten natuurlijk. En dan blijkt dat de klant niet komt, tja dan ga ik er maar weer vandoor... Dan voel je je een enorme sukkel
Ik heb dit twee of drie keer meegemaakt, en toen dacht ik: ik ga een aanbetaling vragen. Geen seconde spijt van gehad, met een aanbetaling haal je ook gelijk de fakers eruit die oneindig willen appen en nooit afspreken.
Jullie denken dat jullie de enigen zijn die opgelicht worden, maar andersom komt het natuurlijk net zo goed voor!