- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geil-sletje-doet-alles-app-mij-voor-geile-sex_7711269
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Anna geeft in haar advertentie aan dat ze 30 jaar is, als ik haar moet schatten dan zeg ik 40+.
Enig sinds een beetje teleur gesteld toch begonnen aan de date, ik had vele hoger verwachtingen van der uiterlijk gehad.
Haar gebeft (hygiëne was netjes in orde) tongzoenen echt met het puntje van haar tong en vond ik tegen vallen (ze had daarnaast lippenstift op) en zij mij gepijpt maar mijn jonge heer wou het gevecht niet aan. Uiteindelijk de date afgebroken en eerder vertrokken. Verder is Anna wel een zeer gezellige dame. Hou je van wat ouder (40+) dan denk ik dat je een prima date met Anna kan hebben.
Enig sinds een beetje teleur gesteld toch begonnen aan de date, ik had vele hoger verwachtingen van der uiterlijk gehad.
Haar gebeft (hygiëne was netjes in orde) tongzoenen echt met het puntje van haar tong en vond ik tegen vallen (ze had daarnaast lippenstift op) en zij mij gepijpt maar mijn jonge heer wou het gevecht niet aan. Uiteindelijk de date afgebroken en eerder vertrokken. Verder is Anna wel een zeer gezellige dame. Hou je van wat ouder (40+) dan denk ik dat je een prima date met Anna kan hebben.