Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn de advertentie staat het anders…Enkel Hand-Job mogelijk, ben er ooit bij geweest in Sterrebeek.
Zeker de moeite waard, en vroeg spontaan of ik meer wou (bj zonder condoom, intiem met), heeft wel veel (mooie) tattoos ondertussenEnkel Hand-Job mogelijk, ben er ooit bij geweest in Sterrebeek.
Ik ben er een hele tijd terug eens bijgeweest toen ze adverteerde in Roeselare.Iemand ervaring met deze Thaise dame met blijkbaar schitterende boezem ?, vraag mij af of deze natuurlijk zijn of niet ?
![]()
Anna sexy
I'm young thai girl with tattoos, , I'm working as independent (Work Legally) I offer erotic massage Naked with stocking , , , , body towww.redlights.be
Dit komt inderdaad volledig overeen met mijn ervaring. Ik heb de indruk dat ze de job gewoon haat en snel geld wil verdienen.Wegblijven! Ik heb ze ooit één keer bezocht, dat was ook in Roeselare. Haar service leek nergens op. Massage was maar wat gewrijf, erotiek stelde helemaal niks voor. Je mag ze niet aanraken, pijpen (mc) was ook al niks, 3 keer aan mijn eikel likken en dan rukken maar terwijl ze naar het plafond keek. Hoewel extra ook nmc inhield, heb ik daar niet meer op aangedrongen. Ze duikt regelmatig elders op (Antwerpen, Evergem, Brugge,...) Ik kan me niet voorstellen dat ze veel vaste klanten heeft.
Ik heb er ook alle begrip voor dat dit beroep niet voor iedereen weggelegd is. Maar er zijn maar weinig beroepen die voor iedereen weggelegd zijn. Als je niet graag kookt, moet je geen kok worden, als je niet graag aan auto's sleutelt, moet je geen garagist worden... Het zijn maar voorbeelden. Een tevreden klant komt terug, een ontevreden klant waarschijnlijk nooit meer. Alleszins zou deze dame beter iets anders zoeken...Dit komt inderdaad volledig overeen met mijn ervaring. Ik heb de indruk dat ze de job gewoon haat en snel geld wil verdienen.
Ik begrijp dat niet iedereen dit voor z'n plezier doet, maar als je afstandelijk en kil bent tegen je klanten, komen ze nooit meer terug.
ervaring?Zij zit bij Napthong momenteel:
![]()
Gevonden...Dacht ergens eens iets geleden gelezen te hebben hierover, maar vind het niet direct terug...