Onlangs bij Anna langs geweest. We hadden al meerdere malen contact gehad via Whatsapp, maar tot een afspraak komen lukte helaas niet. Nu eindelijk wel!
Anna is leuk in de omgang. Dat merkte ik al in de berichtjes. Daardoor was het ook leuker om elkaar in het echt te gaan ontmoeten. Een soort voorpret/voorspel, maar dan digitaal.
Toen we elkaar zagen kreeg ik gelijk complimenten over m'n uiterlijk, wat natuurlijk altijd fijn is om te horen. Ze begon me ook gelijk heerlijk te tongzoenen. Het ijs was dus vrij snel gebroken haha.
Na even wat drinken, wat kletsen en de financiële afhandeling, gingen we verder met zoenen en begon ze me uit te kleden. Ze gaf me wederom complimenten, ik werd er bijna verlegen van hahaha
Maar ik merkte daardoor ook dat ze wel zin in me had. Daardoor kreeg ik ook steeds meer zin in haar. Seks blijft natuurlijk een samenspel. En dat samenspel ging vanaf het begin al behoorlijk lekker naar mijn idee.
In de tekst op de site staat iets in de trant van
"Een echte liefhebber, die dolblij wordt van oprechte geilheid!" . Dat heb ik gemerkt ja haha.
Ik ga niet de hele date in detail beschrijven, maar een aantal dingen sprongen er echt uit:
Anna d'r pijpskills zijn fenomenaal! Ze pijpt uitsluitend safe. Helemaal prima, ik heb alle begrip voor deze keuze. Is ook gewoon verstandig. Maar laten we eerlijk zijn, zonder is natuurlijk wel lekkerder. Nou, daar moet ik dus op terugkomen. Ik heb nog niet eerder zo'n lekkere blowjob met condoom meegemaakt! Ik durf zelfs te zeggen dat ik blowjobs zonder condoom heb meegemaakt die hier niet eens bij in de buurt komen.
Ze deed het zo lekker geil en gulzig (ze nam 'm een paar keer deepthroat), dat ik niet eens voelde dat ik een condoom om had. En als ik 'm niet om had gehad was ik waarschijnlijk vrij snel klaargekomen hahaha.
Om haar te beffen was ook echt heerlijk. Ik hou er erg van om een dame oraal te plezieren. Al helemaal als de dame er zelf zo van geniet zoals Anna deed. Ze wordt lekker nat en heeft daar een mooie piercing om mee te spelen. Ze heeft meerdere piercings, maar ik vond deze wel een leuke extra verrassing.
Een afspraakje is het meest geslaagd als er een goed samenspel/interactie is. Daar hebben we het (na afloop) ook nog even over gehad: Elkaar plezieren! Wederzijdse oprechte geilheid dus.
Door het geile feestje dat we samen hebben gebouwd (in verschillende standjes) had ik een heel lekker intens orgasme.
Na even uitrusten wilde Anna nog wel voor een tweede ronde gaan. Maar door het intense orgasme lukte het me gewoonweg niet meer
Ik had al m'n kruit al verschoten denk ik.
De tijd die nog over was hebben we gevuld met lekker nakletsen en samen douchen. Wat ik een fijne afsluiter vond. In de douche heeft ze me nog wat gemasseerd, ik kon merken dat ze daar de nodige ervaring in heeft. Volgende keer misschien om een uitgebreidere massage vragen?
* Kleine kanttekening: Toch waren er twee minpuntjes aan de date. Deze lagen echter niet aan Anna, maar aan Huize Fleur. Daarom schrijf ik ze niet hier op, maar
in het topic van Huize Fleur.