Recensie Anna, Gent, Belgradostraat 33 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stilgenietertje

Wandelaar
79
15/07/23
40
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zonet een tussenstop gemaakt bij Anna. Na een eerste gesprek zei ik nog eventjes te willen rondkijken , kwestie van haar stem al even gehoord te hebben en de beleefdheid.
Blij verrast dat deze dame haar best deed nederlands te praten en vriendelijk ok zei. Normaal zou ik de gehele rondgang der vitines nog eens opnieuw hebben gedaan om dan een keuze te maken, doch mijn keuze was gemaakt.
En 't is me bevallen , naar mijn mening een prachtig figuur, zachtaardig en niet gehaast.

Ik keer zeker nog terug. Ze zou praktisch alle dagen werken van ongeveer 18u30 tot 3u.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Was mijn eerste keer bij de ramen en kan het me niet beklagen. Jammer dat ik niet eerder ben geweest.
Anne is een jonge, blond/zwartharige Oost-Europese slanke lieve dame van maximum 25 jaar oud, die haar best deed om Nederlands te spreken en dat best goed kon. Goed pijpen, lekker diep neuken met haar bovenop en daarna nog doggy en na de daad even blijven babbelen en met niet meteen buitengooien.
Ze liet me ook haar clitoris licht verwennen en gelet op het natter worden, vond ze dat niet erg. Vingeren mocht niet.
Helaas moet ik niet vaak 's avonds in Gent zijn, want ze werkt van 19 tot 3.
Ze rekende €50 maar ik ben toch zeker 20 min binnen geweest.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs op een avond naar Gent gegaan en tijdens 1 van de eerste rondjes viel Anna mij meteen op door haar ontwapenende uitstraling en aangenaam oogcontact. Ik ging echter nog niet naar binnen en deed nog een rondje. Toen ik voor de tweede keer passeerde, herkende ze me onmiddellijk en zwaaide ze met een brede, lieve glimlach waarop ik besloot binnen te stappen.

Ze doet echt moeite om Nederlands te spreken, wat ook behoorlijk goed lukt. Ze is heel vriendelijk en zacht en heeft een mooi lichaam.

Ze knuffelt en streelt heel enthousiast, maar iets meer variatie in het voorspel was wel een meerwaarde geweest. Pijpen, aftrekken en intiem doet ze goed.

Alles bij elkaar een aangenaam half uurtje door haar lief, vrolijk en ontwapenend karakter.

Terug
Bovenaan Onderaan