• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Anna, Den Haag, Hunsestraat 51 k8 (vh Geleenstraat 23 k8) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

remco1965

Newbie
13
03/03/23
11
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond Anna bezocht aan de geleenstraat 23k8
Het lijf waar ik geil van wordt, paar mooie c tieten en een heerlijke volle kont.
Heerlijk gepijpt waarbij ze zo gaat zitten dat je overal bij kan.
Daarna meerdere standjes gedaan.
Ze zegt dat ze hier pas 4 dagen is.
Ik hoop dat ze nog lang blijft.
Komt uit roemenie en spreekt goed engels en frans.
In het bezit van diverse tattoo's en piercings
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
op dr 20 cm pumps konden we bijna neuze neuze doen hahaha....lekker pijpen met die tongpiercing voor extra stimulans wel weer lekker....daarna op dr handjes en knietjes voor een stevige doggy style in dr gepiercte kut met zicht op die kardashian ass en dr plakplaatjes....geinig en best geil....voor 50 euro was ik spekkoper....ze zou ff naar huis gaan dus misschien alweer van de radar
 
Beste recensen, hebben jullie echt dezelfde Anna bezocht? De eerste schrijft dat Anna blond haar heeft en de tweede zwart haar. In theorie kan dat natuurlijk, ook al is het tijdsbestek wat aan de korte kant, maar zijn er wellicht nog andere kenmerken waaraan de echte Anna kan worden gevonden?
 
Deze dame ook bezocht. Aan het raam kan ze wat nors kijken, icm met haar stoere uiterlijk had ik mn twijfels. Eenmaal binnen bleek het toch wel een lieve dame. Vond haar erg sexy en heb erg genoten van de sex. Haar mooie verschijning icm met leuke persoonlijkheid heeft me binnen een week doen terugkomen. Gaat binnenkort op vakantie. Ik zeg doen!
 
ze heeft er een fan bij...kort na mijn kennismakingsbezoek op herhaling geweest...ze ging nu eens dr best doen om me pik helemaal naar binnen te slurpen maar dat wou nog niet lukken...hahaha....blijven oefenen....daarna weer gezozen voor de doggy style..met zicht op die ferme stootkont ging ik los....ze moedigde aan om harder en dieper te gaan....ja dan ga ik ook helemaal los...best zweten op dat kleine kamertje.....ze gaf weer aan der binnenkort even tussenuit te knijpen....tja voor wat het waard is....leuke meid voor als een van mijn favorietjes druk is....
100 eurootjes half uurtje....
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
EIndelijk Anna gespot! Tongpiercing check Kim Kardashian kont check. Clit piercing was niet te zien..
Praatje aan het raam, ze is erg vriendelijk. Binnen begint ze meteen te dollen en grapjes te maken.
Op bed ging ze eerst wat strelen en vervolgens rolde ze met haar mond het rubber om. Pijpen was goed en diep! Ze kwam zo op bed dat ik optimaal aan het kutje kon zitten met mini piercing. Ze stopte wel heeel snel met pijpen en wilde over tot neuken. Nog even gevraagd of ze door wilde gaan en dat deed ze weer heel kort. Neuken ging moeizaam ivm de opwinding en iets te veel lub.
Daarna me heerlijk laten aftrekken zonder condoom met wat glijmiddel. En spuugde ze geil op mijn pik. Dat was heel lekker.
Beetje gemende gevoelens, ik ga toch terug. Wellicht was ik niet zo in vorm de eerste keer.
Dame werkt van 18:00 tot 0:00. Ze staat nu in de Hunsestraat 51 k8.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan