Iemand ervaring met deze blonde stoot? Advertentie ziet er goed uit, foto's zien er anders uit dan anderen. Als ze echt is, zou ik wel eens langs willen 'komen'.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kan me van het vorige forum herinneren dat de dame volgens mij wat voller was dan op de foto's, dat je daarvan moet houden...... maar: dat de geboden services voornamelijk positief beoordeeld werden!Iemand ervaring met deze blonde stoot? Advertentie ziet er goed uit, foto's zien er anders uit dan anderen. Als ze echt is, zou ik wel eens langs willen 'komen'.
Weet je ook nog hoeveel ze ervoor vroeg? Als het niet meer dan 110 is, wil ik is het best eens een keer proberen.In het echt vind ik haar veel en veel minder aantrekkelijk dan in het echt. Ze was ook heel erg voorzichtig met het doorgeven van haar locatie. En maar zeggen dat ik moet zorgen dat ik geen andere bewoners tegen moet komen.
De massage zelf vond ik wel erg goed moet ik zeggen. Maar dan wel weer jammer dat ze verder geen pijpen of intiem doet
Ah okay, thnx voor je antwoord. kan het natuurlijk ook aan haar proberen te vragen.ik weet het niet zeker, twijfel tussen 100 en 150 voor een uur...
Ja dat is haar inderdaad. Maar het 'wow' gevoel wat ik had toen ik die foto's zag had ik niet toen ik haar in het echt zagAndere advertentie, zelfde telefoonnummer, totaal andere foto's maar het zou haar misschien nog kunnen zijn ook: