Een jaar of 2 geleden deze dame eens bezocht en kon mij toen nog herinneren dat het niet zo vet was van service.
Daarna heeft ze mij dikwijls nors bekeken omdat ik haar raampje passeerde zonder binnenkomen maar vandaag niet en het heeft geholpen.
Ze keek vriendelijk en deed met haar wijsvinger tekens om binnen te komen, ik liep haar raam voorbij maar maakte toch rechtsomkeer om haar nog eens te bezoeken.
Deze dame is voor mij persoonlijk de knapste uit de buurt, zowel van gezicht als lichaam. Ze is mss wel de knapste dvp die ik ooit bezocht.
Van haar pijpkunsten ben ik net als vroeger niet onder de indruk, enkel het topje, te kort en te zacht, ik ben nu wel een zachte maar zo fragile ben ik nu ook weer niet, en ook een gebrek aan variatie, voor het intieme ben ik begonnen op haar en stopte voor dat ik ging klaarkomen en vroeg voor een positiewissel.
In cowgirl pos. kon ik nog een kort haar tepels in mijn mond nemen en liet ik haar het werk afmaken wat niet lang duurde, ze laat het wel wat vooruit gaan.
Nog 2 zoenen en een knuffeltje en op nog geen 10 minuten stond ik al buiten.
Ik blijf erbij dat deze dame het echt moet hebben van haar looks want zo een mega stoeipoes vind ik ze nu niet daar zijn veel van haar collega's toch beter in maar haar vriendelijkheid en zachtheid weet ik wel te waarderen.