Mede wandelaars. Even een mededeling, als je met Anna wil afspreken moet je vragen of de massage op haar appartement door gaat of niet. Ik had een afspraak gemaakt en als ik bij haar aankwam stond ze voor me in haar gewone kleren. Ze verelde me dat massages in haar app niet door kon gaan, maar dat we naar een hotel in de buurt konden gaan.
Nu was de prijs hetzelfde en ging zij de kost dragen van de hotelkamer.
Aangekomen in het hotel moest ik van haar de kamer reserveren... dit zal waarschijnlijk met identiteitskaart zijn...
Op zich heb ik alvast daar geen problemen mee maar andere wandelaars hebben misschien iemand thuis zitten.
Aangezien de hotelkamers pas kunnen verhuurd worden vanaf 14 ging mijn feestje alvast niet door.
Het enige wat ik not done vind aan het verhaal is dat dit niet gecommuniceerd iq geweest... nogmaals ik ben vrij in mijn doen en laten maar ik kan erin komen dat er een paar van jullie liever niet op hotel gaan en al zeker geen kamers huren voor 1 dag op je eigen naam...waar je zelf misschien dan maar een 1u aanwezig bent.
Voor de rest was het contact met Anna casual en vriendelijk. Ik heb ze nu eens in het daglicht mogen aanschouwen en ik ben nog steeds grote fan
.
Maar in alle eerlijkheid... dit kon beter.