- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Na 2 a 3 rondjes gelopen te hebben over het skw, viel mij toch elke keer weer deze dame op met haar zwarte haren en heerlijk grote borsten. Ik was bang dat ze nep zouden zijn maar niets bleek minder waar. Uiteindelijk dus toch voor haar gekozen ,rustig betaald en geen haast werk en na het verplichte wasje kleed ze zich geheel uit en daar kwam dus de verrassing dat haar borsten echt zijn! Anna vroeg of ik met of zonder condoom gepijpt wou worden, heb maar met gevraagd, ze deed de condoom erom met haar mond wat ik altijd wel kan waarderen, haar pijpkunsten waren echt fantastisch, ik voelde de condoom totaal niet en heb haar enkele keren moeten laten pauzeren om niet te snel klaar te komen, waarbij ze telkens lachte en mij het zwijgen oplegde door haar borsten telkens in mijn gezicht te duwen. Met ondertussen wat gekus hier en daar op mijn lichaam, en uiteraard erg van haar borsten kunnen genieten.
Na het pijpen kwam ze heerlijk op me zitten, eerst met haar rug naar me toe waarbij ik toch wel beetje teleurgesteld was aangezien ik dacht nu minder mooi uitzicht te krijgen. Maar niets bleek minder waar! Ben zelden zo lekker gemolken om het maar zo te noemen. Daarna draaide ze zich om en kwam lekker met haar borsten in mijn gezicht. Hierdoor hield ik het niet lang meer vol en heb het jasje vol geschoten. Ze leek zichtbaar teleurgesteld want ze liet merken dat ze nog wel even door had gewild (gespeeld of niet ik vond het leuk)
Zeker een goede ervaring en grote kans dat ik snel nog bij haar terechtkom.
En voor de liefhebbers doet ze ook SM
Na het pijpen kwam ze heerlijk op me zitten, eerst met haar rug naar me toe waarbij ik toch wel beetje teleurgesteld was aangezien ik dacht nu minder mooi uitzicht te krijgen. Maar niets bleek minder waar! Ben zelden zo lekker gemolken om het maar zo te noemen. Daarna draaide ze zich om en kwam lekker met haar borsten in mijn gezicht. Hierdoor hield ik het niet lang meer vol en heb het jasje vol geschoten. Ze leek zichtbaar teleurgesteld want ze liet merken dat ze nog wel even door had gewild (gespeeld of niet ik vond het leuk)
Zeker een goede ervaring en grote kans dat ik snel nog bij haar terechtkom.
En voor de liefhebbers doet ze ook SM