Recensie Anna/Antonia, Mol (Roeselare) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

katjes aaien

Newbie
Forumpionier
19
04/07/21
17
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/welcome-guys-2.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag eens niet naar de ramen geweest en voor 60 euro deze dame een kort ( 15 a 20 min. ) bezoek gebracht. Anna is haar echte naam en komt goed overeen met de foto's. Gave body met een enorm grote flappendoos van onder. Een opsteker voor mij. Mocht er nog deftig mee spelen. Not inside , je kent dat hé. Beffen was niet aan de orde, ook niet tegen meerprijs. Maar ok. Was toch een streling voor het oog ( als je hiervan houdt ten minste ). Pijpen was normaal en rustig. Dan twee standjes. Vergelijkbaar met een raambezoek maar dan in een mooie grote kamer met een aparte badkamer. Mocht nog douchen voor die prijs. Ze is was niet echt professioneel ingesteld , maar dat gaf voor mij een zekere charme. Was geen topbezoek , maar ga nog terug. Tenminste als ze terug keert van Roemenië ( nog één week ).
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/new-antonia-in-uccle/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Ik twijfelde eerst om haar te bezoeken omdat de foto's er te goed uit zagen. Na ontvangst van een selfie heb ik dan toch maar de gok genomen. Anna is wel degelijk het meisje van op de foto en ze heeft een fantastisch lichaam. Op haar gezicht heeft ze wel wat vlekjes die op de foto's weg geschminkt zijn maar dat stoort zeker niet.

Ze ontvangt in een hotel te Mol. Bij aankomst krijg je de verdieping mee. Je kan de receptie gewoon voorbij lopen en de lift nemen naar haar verdieping. Daar krijg je via een berichtje haar kamer nummer.

In de kamer gaat ze direct tot de actie over. Binnen de 5 seconden lag ze naakt op bed en vroeg ze me ook uit te kleden. Op zich heb ik het liever iets trager, maar ja. Zowat onmiddelijk ging het rubbertje aan en begon ze te pijpen, iets waar ze zeer goed in is. Na wat standjes te proberen kwam ik tot een eerste hoogtepunt. Na een paar minuutjes rusten vroeg ze dan "you want sex again?". Ik stelde een massage voor en die heeft ze gegeven. In tegenstelling tot de meeste massages was deze best stevig, ik had er deugd van. Nadien nog een tweede ronde en daarna hebben we kort nog wat nagepraat.

Als verfrissing was er enkel een nat doekje. Er is een douche op de kamer maar daar heb ik zelf ook niet naar gevraagd. Na een 50 minuten stond ik terug buiten. Een echte klik had ik niet met haar en ze gaat nogal snel tot de actie over. Persoonlijk hou ik er meer van om het wat rustiger aan te doen in het begin. Misschien dat ik haar nog wel eens bezoek maar dan eerder voor een half uurtje.

Ze wist zelf nog niet hoe lang ze in Mol ging blijven. Het is haar eerste keer daar en het hing er wat van af hoe goed de zaken gaan :)
 
Had eerder vorige week contact met haar, gevraagd of ze dit weekend beschikbaar ging zijn. Antwoord was positief, zaterdag zoals beloofd berichtje gestuurd. Geen antwoord meer op gekomen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan