WHEM Anna Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel lollig dametje zo op het eerste gezicht. Beetje inwisselbaar.

Ah, we hebben nu ook een nieuw half uur record: 180€.

Dus chickie met 3 kiekjes vraagt nu al meer voor een half uur dan eigenlijk wenselijk is voor een heel uur.

(Ik wil het liever over de inhoud dan over de prijs hebben en snap de 'de dame bepaalt zelf wat ze vraagt en jij bepaalt of je het er voor over hebt' argumenten, maar iedere keer als ik denk ik hou mijn bek er over, komt er een nieuwe dame om de hoek kieken met een nog bizarder bedrag.
Vervolgens hebben wij er dientengevolge een handje van om te denken dat het niet klopt als een dame een uur-prijs van 120/130 hanteert.)

Wel lollig dametje zo op het eerste gezicht. Beetje inwisselbaar.

Ah, we hebben nu ook een nieuw half uur record: 180€.

Dus chickie met 3 kiekjes vraagt nu al meer voor een half uur dan eigenlijk wenselijk is voor een heel uur.

(Ik wil het liever over de inhoud dan over de prijs hebben en snap de 'de dame bepaalt zelf wat ze vraagt en jij bepaalt of je het er voor over hebt' argumenten, maar iedere keer als ik denk ik hou mijn bek er over, komt er een nieuwe dame om de hoek kieken met een nog bizarder bedrag.
Vervolgens hebben wij er dientengevolge een handje van om te denken dat het niet klopt als een dame een uur-prijs van 120/130 hanteert.)
Helemaals mee eens. Coronastijging zit niet meer alleen in het normale leven, maar blijkbaar ook in het wandelwereldje óf sommige dames denken dat ze goud zijn of een platina doos.

Zelf hanteer ik max 200 per uur inc evt cim/pzc. 1x een uitzondering gemaakt voor Salome, maar dat doe ik voor geen dame meer.

Ik geloof er heilig in dat het niet bevorderlijk is voor de loopbaan van zo'n dame als hier, inmiddels toch wel het leading forum van Nederland, meer geklaag over de prijs verschijnt dan goede recensies over haar zelf.

Tuurlijk zullen er mannen zijn die niet lezen/schrijven en die gewoon bezoeken ongeacht de prijs, dus ze zal er deels maling aan hebben, maar dit hier is toch een beetje je cv.

Als er dan na deze wie-heeft-ervaring-met-rubriek ook nog 2 a 3 recensies verschijnen waarin staat: best aardig, te duur voor wat het is, geen herhalings-gevaar, dan loop je in ieder geval alle potentiele mannen die wél via deze site op je pad hadden kunnen komen mis.

Dus wat dat betreft is 250 per uur vragen gewoon niet slim....maar goed, genoeg over deze dame....next!

En ze heeft nog lelijke nepperds ook.

Ik heb gisteren in het SKW een prima tijd gehad met een superlieve hottie....voor 50€.

180 of 200 voor een half uur....alles boven de 120 voor een half uur zou geboycot moeten worden....maar goed, vrije markt economie....

Inderdaad, en dan schrijf ze "Tits: C Natural"...
Een opblaaspop bevat nog minder plastic dan deze meid, wat een ramp.
Ze kan altijd nog als etalagepop gaan werken, maar dat levert waarschijnlijk een stuk minder geld op.
Die C natural had ik nog over het hoofd gezien.
Alsof je een vegetariër een shoarma-schotel geeft en dan zegt dat er geen vlees in zit. 😂

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan