WHEM Anna, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk het wel ja.

Mijn gevoel zou zeggen dat het wel een interessant type is, alleen het woord fetish stoot me altijd eerder af dan dat het me aantrekt.

Laatst bewerkt:
Lijkt me idd nieuw. En "Fetish" in de titel/ omschrijving komt door een eenvoudige copy/paste, dit staat in meerdere profielen.

Bovendien, Fetish Anna (of wie dan ook) slaat nergens op, aangezien een fetish betrekking heeft op een voorwerp of materiaal en niet op een naam of persoon, maar dat terzijde.
Daar zou ik me niet door laten afstoten...

Lijkt me idd nieuw. En "Fetish" in de titel/ omschrijving komt door een eenvoudige copy/paste, dit staat in meerdere profielen.

Bovendien, Fetish Anna (of wie dan ook) slaat nergens op, aangezien een fetish betrekking heeft op een voorwerp of materiaal en niet op een naam of persoon, maar dat terzijde.
Daar zou ik me niet door laten afstoten...
Ok, zit wat in.

Heb zelfs net een fetish topic geopend om er achter te komen wat wel of niet een fetish is (zie elders).

Ik associeer het woord vaak met bdsm, veren, leer en zo en daar heb ik niets mee, vandaar.
Maar neem aan dat als je zegt: Gewoon relaxte sex dat dat dan ook ok is.

Ik vind haar er namelijk wel uit springen als gewoon relaxt ogend meisje, ze ziet er niet als een dvp uit.

Het is gewoon de titel van de advertentie, that's it.

Booker heeft dat vast ergens in Word staan, heeft een nieuwe meid geronseld, doet copy/paste en voilá...een nieuwe advertentie.

That's all.

Terug
Bovenaan Onderaan