Recensie Ann/Anouk, Heerlen (vh Brunssum) 4,27 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekker-geile-zin_7496250
Totale kosten (in euro)
40
Na een slechte ervaring met Jasmina (recentie) contact opgenomen met Anouk. In eerste instantie kon de dame op bepaald tijdstip maar toen het eenmaal tijd was kon zij toch pas later en zo is het tijdstip 2 keer uitgesteld.

Voordat ik uiteindelijk kon komen kreeg ik het verzoek om nog wat drinken te halen bij een avondwinkel wat verrekend zou worden met de prijs (40 Euro). Bij aankomst net voordat ik bij de woning was laten weten dat ik er bijna was waarop dame de deur openden. Dame begeleide mij naar een kamer met twee persoons bed waarna wij ons begonnen uit te kleden. Dame heeft een mooi slank figuur maar inderdaad wel wat kleinere slappe borsten.

Had afgesproken om alleen voor een blowjob (deepthroat) te komen. Dame gaf aan dat ik in haar mond mocht klaarkomen indien ik dit zou willen. Begon mij goed diep te pijpen tot gagging aan toe. Na een 20-tal minuten haar mondje volgespoten en afgesloten met een paar minuten babbelen.

Eens een mail sturen op de advertentie en kijken hoe ze reageert?
advertenties zijn inmiddels weer offline van Lieke en geen reactie meer gekregen op de mail
ik krijg net van haar bericht en ze ontvangt weer op het oude adres en bereikbaar via het laatste telefoonnummer wat ze me in haar bericht toevoegde

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Weer eens op bezoek geweest. Het was zeker weer de moeite waard.

Niet zo lang geleden ook eens geproberen om met haar af te spreken.
Wat een ramp was dat.

Ik had haar op donderdagavond ( rond 18:15 ) een app gestuurd of ze nog beschikbaar was voor een leuke geile date van een uurtje.

het was bijna 23:00 uur voor ik een berichtje van haar terug kreeg, waarbij ze vertelde dat ze de hele nacht nog tot 05:00 beschikbaar was.
Ik stelde voor om 12 uur maar dat werd haar voor die nacht te laat.

Ze kon wel de dag daarna vrijdag dus om 16:00 uur 's middags.
Dit kwam mij ook heel erg goed uit dus ik ging er mee akkoord.
waarop ik van haar meteen een appje kreeg of het ook Om 17:00 uur kom want dan kan het haar beter uit.

ze vroeg of ik dan een half uur van tevoren, een appje wou sturen dan zou zij het adres doorsturen waar ik moest zijn.
zoals afgesproken had ik haar een app gestuurd om 16:30 voor het adres.
kreeg echter pas om 19:30 een appje van haar terug en ik citeer leuk dat je langs wil komen Hoe laat wil je komen en voor hoelang?

Ik was hier ook gelijk klaar mee en heb haar meteen geblokt.
Als ze zich niet eens aan de eigen afspraak kan houden en totaal niet eens door heeft wat ze zelf afspreekt, ben ik daar meteen klaar mee.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hete-zinn_8288182
Totale kosten (in euro)
140
Gisteren Ann bezocht, ik appte haar of ze beschikbaar was en ze berichte meteen terug dat ik kon komen maar of even langs een tankstation wou gaan om een pakje sigaretten mee wilde nemen ( zou verrekend worden met de prijs). bij aankomst fijn ontvangen met een lekker zoen daarna naar haar kamer boven gegaan en rustig begonnen met zoenen en elkaars lichaam verkennen waarbij ik haar lekker kon vingeren en ze mij lekker pijpte toen overgegaan met lekker bare neuken in diverse standjes waarbij ik lekker in haar kutje klaarkwam daarna even uitgerust voor ronde 2, dit ging nog heviger en mocht op haar borsten spuiten daarna nog even nagenieten in elkaars armen. ik ga haar zeker nog vaker bezoeken.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Afspraak gemaakt, ging soepel. Appen als je bijna bij de voordeur bent. Daarna naar binnen, schoenen uit, trap op en eerste kamer links op bed gaan liggen. Eerst lekker kletsen en voelen, daarna steeds meer kleren uit. Pijpen, beffen, doggy, laten berijden missionaris en klaar laten pijpen. Weer een lekker uurtje bezig geweest en heerlijk haar mondje volgespoten.

Terug
Bovenaan Onderaan