Een paar weken geleden voor het eerst bij
Venus op bezoek geweest. Van tevoren een top 3 lijstje gemaakt, maar als je er bent wekken alle dames wel interesse op. Rond de middag aangekomen. Alles prima voor elkaar daar. Dames aan de bar, dames op een kamer, dames buiten roken, het wisselt zich regelmatig af. Na een tijdje de hele toko en meeste dames in mij opgenomen. Als ik twijfelde wie welke dame is en sowieso, even kennis en praatje maken met elk.
Na een paar uur ook
Anka gespot. Een tengere mooie kleine dame. Zelfstandig overkomend. Vanwege goede recensies op mijn lijstje gekomen. Even later stond ze in de kooi, ik zat in 1 van de stoelen richting de terras-uitgang. Ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat ze dikwijls haar slanke maar ozo schone billetjes en pussy uitdagend achteruit gooide in mij richting en regelmatig een uitdagende blik naar mij wierp. Gewacht tot ze weer uit haar kooi kwam, op haar barstoel plaats nam en een praatje met haar aangeknoopt. Dat leidde rap tot het halen van een kamersleutel door haar.
Al eerder met
Sandra ge-kamerd en ik merkte snel verschil in de manier waarop Anka communiceert. Ze praat makkelijk en ik voelde me heel snel bij haar op mijn gemak. Ze zei ook expliciet dat ze het liefste heeft dat ik liet merken wat ik graag wilde, met haar was van alles mogelijk en zo niet dan liet ze het weten.
Ik meen dat we een beetje getongzoend hebben maar veel was het niet, prima hoor (wel mijn tanden gepoetst, daar lag het niet aan
). Ze is zo licht dat je haar makkelijk op je schoot tilt en zo begonnen we te knuffelen en te kletsen. Vervolgens verder gezoend, geknuffeld en gelikt. Een tijd lang haar spleet gelikt, ze zei dat ze het heerlijk vond en dat ik wel de hel dag zo mocht door gaan. Ook pijpen zonder condoom beleefd. Uiteindelijk zei in cowgirl-positie, ik deels zittend en via de spiegel zien hoe haar vagina over mijn stijve op en neer bewoog, zo geil.
Over een paar weken zou ze naar familie in het oosten, misschien nu al, ik zie dat ze vandaag niet aanwezig is. Overall vond ik het erg prettig met haar, vooral vanwege haar fijne communicatie.