Deze morgen 'arabian horse' Anissa nog eens bezocht. Bij het binnenkomen werd ik ontvangen door een dame met high heels en een sexy lingeriesetje. Anissa bood mij een glaasje bubbels aan en ik ging mij douchen. Na het douchen en een slokje kwam ze al dansend met haar sexy poep tegen mijn penis wrijven. Ik stond al op springen. Ze duwde mij het bed op en begon mij zc te pijpen. Deepthroat en balzak werden niet vergeten. Ik moest haar meerdere keren doen stoppen of ik zou klaarkomen in haar mondje. Het leek wel of ze dat ook wel wilde… Ik wou echter deze meid in doggystyle neuken. Zogezegd zo gedaan. Vijf keer stoten en mijn zaad spoot het rubber vol. Wat een zicht, wat een mooie kont heeft deze dame…
Een fantastische massage volgde en algauw kwam sjareltje terug omhoog. Anissa pijpte mij uiteindelijk klaar. Uitgeput na 2x klaargekomen te zijn dronk ik mijn glaasje uit en hadden we nog een aangenaam gesprekje. Dit is en blijft voor mij numero uno! Lief, vrouwelijk, elegant, sexy en steeds smachtend naar sex. Geniet er zelf ook van. Tot de volgende Anissa xxx