Ani Alexandra Violeta Bulgaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
11/01/23
0
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
150
.

Laatst bewerkt:
@HenkJan1979 Ik vind het vervelend voor je dat je zo een slechte ervaring had bij deze vrouw. Helaas zijn er veel van dit soort types op de Wallen. Op welke plek stond zij dan precies, want dat heb je er niet bij gezet. Ik hoop dat je het volgende keer beter treft.

De omschrijving laat inderdaad te wensen toe qua locatie. Ook wat betreft tattoos moet je echt specifiek gaan zoeken denk ik.
Maar als ik op de namen en herkomst af moet gaan, zou dit de Bulgaarse Ani moeten zijn die wel eens op Kinky heeft gestaan tijdens de covid tijden en al meer dan 15 jaar op de wallen staat. Heeft (of had) een spleetje tussen haar voortanden en was vroeger echt enorm lekker toen ze nog in de Dollebegijnensteeg en het Sint Annen gebied stond.

Die was vroeger in ieder geval geen oplichtster, maar ik ben er al meer dan 10 jaar niet geweest, dus er kan een boel veranderd zijn. Ook is ze volgens mij wel wat zwaarder geworden, maar stevig is ze dan weer niet. Dus misschien bedoelt hij iemand anders.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan