Recensie Angy, Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
7
26/09/22
14
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/angy-big-breasts-naturel-sexy.html
Totale kosten (in euro)
130
Deze dame recent bezocht omdat ik uit de reviews hier en op Youppie net voldoende positieve elementen kon terugvinden om het erop te wagen.

Communicatie
Eenvoudig en vlot via WhatsApp.

Locatie
De dame ontvangt net buiten Hasselt op een steenweg in een pand waar nog wat andere kamers zijn, maar het is geen privéhuis. Verder werd mij geen mogelijkheid tot douchen aangeboden maar ik was fris gewassen en heb er niet naar gevraagd. Moest je het willen kan het alvast niet op de kamer.

De dame
Angy is een mixed race Braziliaans/Dominicaanse dame die wat betreft borsten en billen het volledige pakket heeft meegekregen. Er is heel wat volume aan, maar wel strak en in proportie. Haar borsten zijn na een borstverkleining ergens een 5-tal jaar geleden van een H naar een E verkleind, maar ondertussen weer stevig gegroeid naar een cupmaat van meer dan 2 handen vol (per borst), en ik heb geen kleine handen ;-). Dat formaat zal altijd een beetje onderhevig zijn aan de zwaartekracht, maar ze bieden voldoende weerwerk wat mij betreft. Ik heb er serieus mee gespeeld en van genoten.

De date
Ik had expliciet op voorhand gevraagd naar zoenen/tongzoenen/GFE en ze liet me in de communicatie weten dat ze dit doet, maar dat zit eigenlijk niet in haar service offering. Wie weet gebrekkig Engels, maar ik vermoed eerder het verzekeren van een klant en inkomsten. Ze neemt een beetje initiatief tijdens de date, maar eerder beperkt. Ze volgde wel vlot instructies op, waarbij ze wou helpen om mijn hoogtepunt te bereiken, zonder tijdsdruk te zetten. Maar er was geen echte connectie. Naar mijn gevoel omdat zij niet meegeniet. Ze geeft af en toe wel de indruk mee te genieten, maar het vertaalt zich niet in echte 'stomende' sex. Na COB op die gigantische borsten stelde ze voor om de resterende 15m vol te maken met een massage en een leuke babbel. Ze is tijdens de hele date vriendelijk en goedlachs.

Conclusie
Ik zal ze niet onmiddellijk terug bezoeken, maar ben wel zeer tevreden dat ik ze eens bezocht heb. Herhaling zal eerder zijn bij dames waarbij ik niet enkel de fysieke kenmerken kan terugvinden waar ik opgewonden van geraak, maar waar ik ook de sexuele connectie mee kan vinden die ik zoek. Wel (naar mijn mening) een must-try voor de echte borstenliefhebbers.
 
Kan ik je Coco wel aanbevelen!
Heeft dus ook al de juiste vrouwelijke rondingen (Dominicaanse). Is bovendien erg leuk en toont een geweldige inzet tussen de lakens!

(en Boom is dus niet zo erg ver)
 
Kan ik je Coco wel aanbevelen!
Heeft dus ook al de juiste vrouwelijke rondingen (Dominicaanse). Is bovendien erg leuk en toont een geweldige inzet tussen de lakens!

(en Boom is dus niet zo erg ver)

Ze staat al een tijdje bovenaan op mijn bucketlist, maar ik ben er nog niet in geslaagd om met haar af te spreken, maar dat komt er ongetwijfeld nog van 😜.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.780
Berichten
811.082
Leden
33.728
Nieuwste lid
Sam121
Terug
Bovenaan Onderaan