- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/super-lekker-zomerfeestje_6817548
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Dame adverteert al zo lang dat ik dacht zullen we het maar eens proberen.
Had zin in een goeie massage met een handmatig dan wel oraal hoogtepunt.
Dame ontvangt in de binnenstad in een uiterst gezellig en netjes ingericht rijtjeshuis.
Adres was bij benadering en bij aankomst het huisnummer.
Voor de deur betaald parkeren.
Stevige (corona kilootjes) maar niet echt dik alleen buikje. Grote tieten. Volgens zeggen 45 jaar.
Je wordt bijzonder vriendelijk ontvangen.
Eerst gewoon aan tafel wat kletsen en drinken, gaat niet van je tijd af.
Dat kletsen is vooral eenzijdig en van haar kant. Je komt er amper tussen. Plots stelt ze voor om te beginnen.
Ze laat haar kleren vallen en masseert dus naakt. Je kan jou kleren en toebehoren veilig in de woonkamer laten liggen. De massage kamer is aanpalend met glaspui en open deur.
Muziek was niet bepaald ontspannend en iets te luid.
Massage begon op zich goed maar het duurde niet lang of ze kwam zijdelings langs me liggen om met mijn lul te spelen en tussen haar tieten te rijden.
Hierdoor werd de massage op de achtergrond gedrukt waardoor het voor mij eerder een negatieve ervaring is.
Ondanks toplocatie en vriendelijkheid. Er was ook meer mogelijk maar ze is after all niet mijn type en vond 100 euro wel genoeg al.
Al bij al niet echt wat ik verwachtte ondanks de verwachting bij het binnenstappen maar wil best geloven dat ze voor veel andere mannen een goeie match kan zijn.
Ze zag er op zich goed uit maar in de avond bij getemperd licht en dat terwijl mijn focus op de massage lag denk ik niet dat ik hard zou worden als ik haar bij daglicht zou zien.
Had zin in een goeie massage met een handmatig dan wel oraal hoogtepunt.
Dame ontvangt in de binnenstad in een uiterst gezellig en netjes ingericht rijtjeshuis.
Adres was bij benadering en bij aankomst het huisnummer.
Voor de deur betaald parkeren.
Stevige (corona kilootjes) maar niet echt dik alleen buikje. Grote tieten. Volgens zeggen 45 jaar.
Je wordt bijzonder vriendelijk ontvangen.
Eerst gewoon aan tafel wat kletsen en drinken, gaat niet van je tijd af.
Dat kletsen is vooral eenzijdig en van haar kant. Je komt er amper tussen. Plots stelt ze voor om te beginnen.
Ze laat haar kleren vallen en masseert dus naakt. Je kan jou kleren en toebehoren veilig in de woonkamer laten liggen. De massage kamer is aanpalend met glaspui en open deur.
Muziek was niet bepaald ontspannend en iets te luid.
Massage begon op zich goed maar het duurde niet lang of ze kwam zijdelings langs me liggen om met mijn lul te spelen en tussen haar tieten te rijden.
Hierdoor werd de massage op de achtergrond gedrukt waardoor het voor mij eerder een negatieve ervaring is.
Ondanks toplocatie en vriendelijkheid. Er was ook meer mogelijk maar ze is after all niet mijn type en vond 100 euro wel genoeg al.
Al bij al niet echt wat ik verwachtte ondanks de verwachting bij het binnenstappen maar wil best geloven dat ze voor veel andere mannen een goeie match kan zijn.
Ze zag er op zich goed uit maar in de avond bij getemperd licht en dat terwijl mijn focus op de massage lag denk ik niet dat ik hard zou worden als ik haar bij daglicht zou zien.