• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Angelina Oudenaarde 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maverick

Wandelaar
58
10/04/23
35
9
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sensual-angelina-massage-with-happy-ending.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent eens een bezoekje gebracht aan Angelina. Lieve dame (die wat tijd maakt voor een babbeltje voor de start van de massage) die een stevige massage geeft (met jammer genoeg Zwitsal massage olie?) maar wat mij betreft mocht er wat meer teasing en erotiek bij het gedeelte waarbij je op je buik ligt dus bleef ik persoonlijk wat op mijn honger zitten. Na de verlossende woorden "You can turn around." een intieme body to body waarbij het jammer is dat ze haar niet in een 69 positie zet zodat je ze bijvoorbeeld kan likken of vingeren (zoals ze blijkbaar wel toeliet tijdens de duo,massages met Lana als ik bepaalde recensies mag geloven …) of al was het maar voor het geweldige zicht… Ze liet me wel vlotjes klaarkomen en sloot af met nog een kleine massage. Altijd leuk zodat je niet meteen weer op aarde moet terugkomen en nog wat kan nagenieten ... Ga ik nog terug? Misschien maar het wordt zeker niet mijn proxy masseuse. Anderzijds is er misschien meer mogelijk wanneer je regelmatig terug gaat en wordt ze wat losser.
 
Terug
Bovenaan Onderaan