Recensie Angelina, Darah Thai massage 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maverick

Wandelaar
66
10/04/23
38
10
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
West-Europees
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/erotisch-massage-5.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week eens mijn kans gewaagd bij dit nieuwe salon. Ik kreeg via WhatsApp enkele foto's toegestuurd omdat de site niet werkte en mijn oog viel onmiddellijk op de knappe Angelina. Op de huidige foto's op Redlights zie/vind ik ze niet meteen terug. Too good to be true leek hier alweer waarheid te worden. Angelina deed de deur open en was super vrolijk maar leek hoogstens op een verouderde versie van wat ik op de foto zag maar de nood was hoog dus dankzij haar opgewekte karakter toch naar binnen (via de voordeur die uitgeeft op de straat dus niet echt privé rekening houdend met een goed draaiende slager Nico en Katrien als buren en tevens eigenaar van het gebouw zo werd me verteld). We startten met het obligate wasje en een best wel ok massage met maar heel weinig teasing en een beetje body to body. Toen ik me omdraaide werd al direct extra voorgesteld en was de fun snel over toen ik nee zei. Ik werd snel afgetrokken en het gehate "Come for me baby!" verhaaltje kon weer beginnen. Daar word ik nu dus eens totaal niet opgewonden van. Uiteindelijk toch klaargekomen om gewoon van het gefaked gekreun en dirty talk verlost te zijn. Als afsluiter mocht ik kiezen voor een wasje of een douche. Voor het wasje gekozen. Toen ik op m'n gsm keek na het wasje bleek dat ik welgeteld 45min ben binnen geweest. Ze wist dus duidelijk niet meer wat te doen met haar tijd toen ik niet voor intiem wou gaan …. Alweer afzetterij dus! Zullen ze het ooit leren? "It's closeby" zei ze nog "You can come back!". Yeah right!
 
Terug
Bovenaan Onderaan