Recensie Angelika, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cinta

Wandelaar
47
15/08/21
140
23
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6790068-angelika#overview
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook hier weer: dame al zes weken actief, mooie foto's, nette advertentie, keurige prijzen.
De onvermijdelijke WHEM-vraag (wat mij betreft om te dopen tot Wie Helpt Een Medewandelaar door zelf als eerste te gaan*), maar ondanks een goed gevulde agenda van de dame 0 recensies.
Zo moeilijk is het niet, kijk maar...

Angelika is de dame van de foto's. Wel lijken deze in een iets glorieuzer verleden genomen. Is ze dik, oud of lelijk? Nee, het is absoluut een aantrekkelijke dame, de foto's oogden een fractie slanker en jeugdiger. Daarvoor hoef je het dus niet te laten.

Wat mij hiernaast aansprak in de advertentie is dat ze zelf een schone kamer, schone handdoeken en douche benadrukt. Dat is bij die prijsstelling wel eens anders.

Maakt ze dit waar? Grotendeels. De douche is keurig, meer dan genoeg schone handdoeken, de kamer zelf is ook netjes, schoon en sfeervol ingericht. Je ziet dat ze er werk van heeft gemaakt. Twee minpunten: de sofa waarop je ligt is voor de > 1.75m medemens te kort om de voeten te ondersteunen en hoewel keurig voorzien van een nieuw vel massagepapier, ruik je onderliggend als je pech hebt toch één van je voorgangers.

Dan de massage: Geen wereldtop, maar prima om even bij weg te doezelen. Ik had het gevoel dat ze een beperkt aantal technieken beheerste en haar patronen herhaalde om tot een correcte invulling van de tijd te komen. Het b-t-b deel liggend op de buik was beperkt en zeker niet even volledig ingesmeerd lekker doorglijden. Teasen vrijwel nihil. Dit verandert na het omdraaien. Vrijwel volledige focus op junior en met een langdurige sessie tussen de borsten doet ze haar afkomst eer aan. Ze beheerst overduidelijk de 'kneepjes van het vak' en hiermee bracht ze me zeer gevarieerd tot een prima hoogtepunt.

Tijd keurig volgemaakt, afgespoeld en voorzien van een drankje en kleine versnapering de deur weer uit.

Mijn advies: ik denk dat 45 minuten genoeg is voor de ervaring die ze biedt. Met 80 euro heb je dan echt wel value-for-money. Het is een allervriendelijkste, oprechte dame.

Ontvangst was in Bos en Lommer, eerder zat ze in de Pijp. Wellicht dat bij een volgende verhuizing het probleem van de sofa verholpen is.

* Ik weet dat WHEM wie heeft ervaring met betekent
 
Terug
Bovenaan Onderaan