Jammer genoeg weer niet aanwezig.
My bad....
My bad....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben er nog.denk dat je te vroeg was, zie haar meestal niet voor 12 of 1 uur. Stond afgelopen weekend op nr 48 ipv haar vaste kamer nr 8
In het vervolg misschien wat minder gin tonics drinken, dan had je haar wel gevondenNiet te vinden
Soit, volgende keer meer geluk
Ik geloof je zeker, maar soms moet je wel langer als een uur wachten om haar te zien, want dit toppertje heeft heel wat succes.Echt waar, ik ben VT wel 20x door gewandeld, ze was er niet
Sorry ik was verkeerd ze zal niet gewerkt hebben vandaag ik zag ze om 3 uur achter den hoek op de stoep zittenEcht waar, ik ben VT wel 20x door gewandeld, ze was er niet
In haar vaste kamer zit vandaag iemand anders.Ze staat weer in haar eigen kamer (vt 8), want de vaste huurster van vt 48 is weer terug uit verlof!
Natuurlijk kan dat zijn, ik kan alleen schrijven, wat ik de afgelopen dagen heb gezien!In haar vaste kamer zit vandaag iemand anders.
NeeGoogle translate:
Er zit daar nu een vrouw die toch wat op de beschrijving lijkt. Maar twijfel eraan, draagt ze een bril?
Vt8
Klopt zit terug op vt 8 als ge verdwaald in haar ogen zit ge bij de juisteOp de 48 had ik ook een toppertje een tijdje geleden die ik al een paar keer had genomen en steeds voor korte tijd op de VT48 was.
Nu een week geleden had ik het idee dat ze toch weer op VT8 zit.. alleen weet ik het niet zeker.. want ik had haar van ver gezien.. want soms lijken bepaalde dames ook op elkaar.
zat vorige week op vt 48Al enkele keren niet meer gespot. Is zij er nog?
Niet altijd goe kijken dewelke dat er zit want ze zitten soms ver naar achter en het is er redelijk donker maar vorige week de woensdag was het Angelica.Vt48? Hier staat Amy toch?