Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Drie jaar geleden bezocht ik een paar keer Amy in de Vingerlingstraat. Omdat ik hier las dat ze nu op VT48 staat, ging ik daar vanmiddag eens kijken. Ik twijfel... "Are you Amy?" vraag ik aan het meisje op de stoel. Maar ze zegt heel vriendelijk dat Amy nog met vakantie is. Ik loop verder, maar bedenk dan: waarom ga ik niet naar haar! Ze staat nog vrij, het is Angelica (23, Bulgaars). Ze vraagt ook naar mijn naam.

Nadat ik heb betaald (meer tijd, geen extra's) wast ze zich in het kleine kamertje. Als ik zeg dat het vrij warm is, doet ze gelijk de airco aan. Prachtig meisje, ze is niet heel groot, haar borsten (B-echt) zijn om te zoenen. We beginnen staand. Op mijn verzoek knijpt ze in m'n tepels en als ze ziet dat dit direct effect heeft, moet ze lachen – en kijkt me dan ook even aan. ;)

Bij het pijpen ligt Angelica met haar mooie borsten op mijn buik, het voelt heerlijk. Geen tijdsdruk, het gaat als vanzelf. Ze komt even on top en we ronden het af in 'normal'. Nadat ze zich opnieuw heeft afgezonderd om zich te wassen, praten we nog leuk na, terwijl ik me aankleed. Heerlijk half uur met een prachtig meisje, precies wat ik wilde.  :)

Terug
Bovenaan Onderaan