- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/angela-886
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Wegens gebrek aan een recensie weer mijn verkennersschoenen aangetrokken en deze dvp bezocht
Contact gaat vlot via sms en had lingeriesetje gevraagd. Daar aangekomen op overeengekomen uur doet de dame van de foto´s open. Wel geen lingerie zoals gevraagd en juist wakker en blijkbaar een katertje (het was middag) en spreekt nauwelijks Engels (Italiaanse uit Rome) . Maar gezien dat ze er mooi slank uitzag met mooi gebruinde huid besluit ik toch te blijven.
ik reken af en we beginnen eraan. Vanaf dan begint een opeenvolging van misverstanden (ik had duidelijk pzc gevraagd, moest ineens 50 eur bijbetaald voor worden) en overmatig gebruik van babydoekjes dat het storend werd, ook vanaf dat ik haar ergens aanraakte met mijn schaamstreek hop wederom babydoekjes
En maar klagen dit wel , dit niet, en bijbetalen voor dat.
Kortom ik ben het na 20min afgebold. Spijtig want ´t is echt een schoon prente.
Maar had de indruk dat ze hier dik tegen haar goesting was.
Contact gaat vlot via sms en had lingeriesetje gevraagd. Daar aangekomen op overeengekomen uur doet de dame van de foto´s open. Wel geen lingerie zoals gevraagd en juist wakker en blijkbaar een katertje (het was middag) en spreekt nauwelijks Engels (Italiaanse uit Rome) . Maar gezien dat ze er mooi slank uitzag met mooi gebruinde huid besluit ik toch te blijven.
ik reken af en we beginnen eraan. Vanaf dan begint een opeenvolging van misverstanden (ik had duidelijk pzc gevraagd, moest ineens 50 eur bijbetaald voor worden) en overmatig gebruik van babydoekjes dat het storend werd, ook vanaf dat ik haar ergens aanraakte met mijn schaamstreek hop wederom babydoekjes
En maar klagen dit wel , dit niet, en bijbetalen voor dat.
Kortom ik ben het na 20min afgebold. Spijtig want ´t is echt een schoon prente.
Maar had de indruk dat ze hier dik tegen haar goesting was.