Recensie Angela, Zaventem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ctg

Wandelaar
Forumpionier
51
02/07/21
35
17
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/angela-886
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wegens gebrek aan een recensie weer mijn verkennersschoenen aangetrokken en deze dvp bezocht

Contact gaat vlot via sms en had lingeriesetje gevraagd. Daar aangekomen op overeengekomen uur doet de dame van de foto´s open. Wel geen lingerie zoals gevraagd en juist wakker en blijkbaar een katertje (het was middag) en spreekt nauwelijks Engels (Italiaanse uit Rome) . Maar gezien dat ze er mooi slank uitzag met mooi gebruinde huid besluit ik toch te blijven.

ik reken af en we beginnen eraan. Vanaf dan begint een opeenvolging van misverstanden (ik had duidelijk pzc gevraagd, moest ineens 50 eur bijbetaald voor worden) en overmatig gebruik van babydoekjes dat het storend werd, ook vanaf dat ik haar ergens aanraakte met mijn schaamstreek hop wederom babydoekjes

En maar klagen dit wel , dit niet, en bijbetalen voor dat.

Kortom ik ben het na 20min afgebold. Spijtig want ´t is echt een schoon prente.

Maar had de indruk dat ze hier dik tegen haar goesting was.

Wegens gebrek aan een recensie weer mijn verkennersschoenen aangetrokken en deze dvp bezocht

Contact gaat vlot via sms en had lingeriesetje gevraagd. Daar aangekomen op overeengekomen uur doet de dame van de foto´s open. Wel geen lingerie zoals gevraagd en juist wakker en blijkbaar een katertje (het was middag) en spreekt nauwelijks Engels (Italiaanse uit Rome) . Maar gezien dat ze er mooi slank uitzag met mooi gebruinde huid besluit ik toch te blijven.

ik reken af en we beginnen eraan. Vanaf dan begint een opeenvolging van misverstanden (ik had duidelijk pzc gevraagd, moest ineens 50 eur bijbetaald voor worden) en overmatig gebruik van babydoekjes dat het storend werd, ook vanaf dat ik haar ergens aanraakte met mijn schaamstreek hop wederom babydoekjes

En maar klagen dit wel , dit niet, en bijbetalen voor dat.

Kortom ik ben het na 20min afgebold. Spijtig want ´t is echt een schoon prente.

Maar had de indruk dat ze hier dik tegen haar goesting was.
Is het deze?

Terug
Bovenaan Onderaan