WHEM Angela, Breda, Beautiful girl hot and horny

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
denk dat je haar min of meer gaat tegenkomen..
alswel als je met deze https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/4320648-kendall afspreekt..
zijn tegelijkertijd online gekomen in Breda..en ze vertonen mij NET te veel dezelfde uiterlijke kenmerken..
Kendall het lokkertje voor Angela..al zal die er zonder full make up en filters er ook anders uitzien..komt op mij over als een latina
maar bij binnenkomst weet jij het waarschijnlijk ook niet meer,en geloof je het verder wel..

denk dat je haar min of meer gaat tegenkomen..
alswel als je met deze https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/4320648-kendall afspreekt..
zijn tegelijkertijd online gekomen in Breda..en ze vertonen mij NET te veel dezelfde uiterlijke kenmerken..
Kendall het lokkertje voor Angela..al zal die er zonder full make up en filters er ook anders uitzien..komt op mij over als een latina
maar bij binnenkomst weet jij het waarschijnlijk ook niet meer,en geloof je het verder wel..
Ik laat deze even lopen. Ze had van alles beloofd qua mogelijkheden en daar trap ik dan vaak in wat uitloopt op teleurstellingen vooral bij die latina's. persoonlijk is ze ook iets te thick voor mijn smaak.

We makkelijk parkeren.. Einde houtmarkt zal het wel zijn zeker, knal hem altijd in de parkeergarage Markendaalse weg..
Ken dat adres wel waarschijnlijk
Maar inderdaad het valt meestal tegen..
Je zit met de planner te appen of haar vriendin..
Eenmaal aangekomen.. No baby zus no baby zo..
Joe pee ekstra..

nee, ik heb met haar geappt. Engels via app is goed. ik heb nog een videocall gedaan maar engels spreken ging duidelijk minder goed.

Ze ontvangt in de buurt waar allemaal cafe's en restaurantjes zijn. op googlemaps zag ik niet zo snel een parkeerplaats in de buurt. overdags is het niet discreet en 's nachts lijkt me niet veilig.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan