WHEM Angel, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of spreekt ze gewoon een aantal talen, niet boeiend toch? De platen zien er goed uit, benieuwd of deze van haar zijn en welke kunstjes ze allemaal kan 😜

ik zie geen nieuwe foto's. Het is overigens moeilijk om een afspraak mee te maken omdat ze telkens paar dagen later reageert. Ik kan misschien vanavond gaan maar ik twijfel. Ze is eigenlijk niet mijn type 🤣.

ok toch gisteren en vandaag geprobeerd een afspraak te maken ook al is het niet mijn smaak. Eentje voor de team 💪.

Wat is dit een tering moeilijk wijf. Gisteren uur voor afspraak nog app gestuurd voor een bevestiging. 10 min voor afspraak reageert ze dat ik kan komen. ik haar duidelijk maken dat ik niet kan vliegen. Die humor begreep ze niet helemaal.

Vandaag nieuwe poging gewaagd, zelfde tijd. Begint ze opeens moeilijk te doen dat ze bepaalde dingen niet wilt doen als hygiene niet in orde is. Ik vind dit een breed begrip. Ik heb gezegd dat het prima is maar dat ik ook niet eerder betaal voor ik zeker weet dat ze het gaat doen. deze dames laten je vaak eerst betalen en vervolgens kan er niks meer.

Ze wilde weer videocallen, een wassenlijst aan vragen moeten beantwoorden, dezelfde vragen gaf ze zelf geen antwoord op. En vervolgens doet ze vaag of ze nog wilt afspreken. Het is geen ja of nee. Ik heb er maar een vreemd gevoel aan overgehouden:cautious:.
Vooral omdat ze zoveel persoonlijke info wilde weten.

Iemand anders mag het over nemen. Ze doet vrij hoogachtend en ik zou er geen klik mee hebben. Volgens mij spreekt ze ook gebrekkig Engels. Via de app is het prima.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan