Recensie Angel, Tremelo (vh Maasmechelen, Hasselt, etc) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brofessor

Wandelaar
65
15/03/23
186
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/africa-curvy-angel.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had deze donkere dame al een tijd op het oog, maar ze reist nogal veel rond. Nu ze toevallig dicht bij huis was, had ik toch maar de knoop doorgehakt. De communicatie via whatsapp verliep vlot. Ze ontvangt momenteel in een huis in een dooplopend straatje in Tremelo. Rustige buurt, parkeren kan voor het huis, maar als je dat liever niet doet, er is een supermarkt met parking op enkele minuten wandelen. Het huis zelf lijkt niet veel soeps van buitenaf, maar is vanbinnen en op de kamer wel proper, hoewel niks luxueus.

We kennen het wel, een dame die op foto gewoon curvy is, is in het echt veel zwaarder. Maar bij Angel is wat je op de foto's ziet wat je ook krijgt. Ja, ze is aan de meer volslanke kant, maar niet te zwaar naar mijn gevoel, met grote natuurlijke borsten en nog lekkere vrouwelijke rondingen. Dus geen uitpuilende ronde buik, maar wel een ronde Afrikaanse kont, zoals ik kon zien toen ze me uit ging op de trap. Wel niet het mooiste gezichtje. Buiten het fysieke is ze een vriendelijke en goedlachse meid die haar best doet je snel op je gemak te doen voelen. Spreekt trouwens goed verstaanbaar Engels.

Aan inzet ontbrak het haar ook niet. We waren nauwelijks op de kamer of ze zat al aan mijn lijf. Even haar onderbroken om de financiën te regelen. Wel maar opfrissen met vochtige doekjes. Zij was gelukkig net gewassen. Dan uitkleden en op bed met elkaar spelen, zij mijn pik strelende, terwijl ik haar vingerde en afwisselend kuste en aan haar tepels zoog. Geen tongzoenen wel, dat leek ze te willen ontwijken, dus heb niet verder aangedrongen.

Het pijpen volgde, zonder condoom, zoals afgesproken. Eerst wat teasen met likjes en kusjes, inclusief aan mijn ballen, daarna nam ze hem in haar mond waarbij ze langzaam dieper en intenser ging. Ik stelde voor haar te beffen in standje 69. Wat ze heel gewillig deed en ook van genoot, tot ze uiteindelijk klaar kwam. Het pijpen werd er ook enthousiaster en lekkerder van en ze scheen er maar niet genoeg van te krijgen. Dus ja, lijkt ernaar dat als je moeite doet, je dat ook terug krijgt. Kortom, een prima pijpbeurt.

Ik gaf aan te willen neuken, dus rubbertje errond, en ze kwam kwam op me zitten om me hard te berijden. Een beetje te hard, want moest vragen om gas terug te nemen, of ik zou te snel mijn kruid verschieten. Vond ze niet erg, deed het wat kalmer aan, waarbij ze goed meedeed en haar best deed aan te voelen wanneer het tempo hoger mocht, of juist niet. Dat leidde tot best lange seks, waarbij meerdere standjes de revue passeerden. Als liefhebber van een lekker ronde kont was doggy natuurlijk het hoogtepunt. Ik had eerst gevraagd (en extra betaald) om in haar mond te komen, maar het was lekker en k had iets van "foert", en spoot het condoom vol. Ze kan trouwens tegen een stootje, want ik mocht stevig doorstoten. Denk zelfs dat ze dat graag heeft.

Toen we klaar waren, was er ruim drie kwartier voorbij en daarna hebben we nog een kwartier geknuffeld en gebabbeld. Dus een dik uur binnen, hoewel ik voor een half uur betaald had. Plus extra voor CIM, wat we niet gedaan hebben, maar soit, ben daar niet rouwig om, en het totaalbedrag was nog altijd minder dan haar uurtarief. Hield zich verder aan de afspraken, ook geen klokkijkster, of prullen op haar gsm, behalve heel even in het begin omdat ze vergeten was het geluid uit te zetten, maar daarna bleef die aan de kant. Alles bij elkaar was ik tevreden van de date. Heb ik er al betere gehad? Ja, maar donkere dames zijn nu eenmaal mijn ding, de service was prima en de prijs al bij al schappelijk. Weinig te klagen dus. Ik geef 4 sterren, maar eigenlijk is het wat meer, zo'n 4,2 of 4,3.

Als ze nog even in de buurt blijft, of later terug komt, dan ga ik waarschijnlijk terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan