Ik ben vandaag bij casacherda geweest en had een date geregeld met Angel .Volgens de website was zij nieuw
Ik was die ochtend bloedgeil en wilde effe lekker neuken
Ik zat in de auto en heb mobile een date geregeld om 12.30
Eenmaal binnen rekende ik voor een half uur af 80 euro . Daarna kwam Angel ze is blond ongeveer 1.65 volslank en zag er lekker geil uit
Higheels netkousen en een leuke kop erop.
Ik ging alvast naar de kamer en zij kwam 2 minuten later
Zij is een Roemeense en woont in Spanje in Allicante . Angel spreekt Spaans en woont al een groot deel van haar leven spaans. Ik converseerde met haar in het Spaans en ik merkte dat ze mij wel leuk vond.
Enfin het was de eerste keer met haar . Ik vroeg of ze pijpt zondet condoom en dat deed ze
Ze pijpt lekker en likt ballenn likt je tepels . Ik wilde meteen neuken
Ik heb haar op de rug gedraaid haar voetjes rustennop mijn schouders . Ik heb haar hard geneukt waarbijbze diep kreunde Bij elke stoot kreunde. ze het uit . Ik bleef net zolang hard doorstoten totdat ik grommend klaar kwam.
Ik was in een half uurtje klaar
Ik wad tevreden maar yoen ik eenmaal buiten stond had ik nog steeds een stijve pik.
Ik heb toen Saskia geappt dat is een prostituee die achter de ramen staat bij doubletstraat volgens mij 28 .
Zij is een vriendin van mij die weet hoe ze een geileman van z'n geilheid kan afhelpen. Dus om 1330 zat ik daar