- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/112312-angel
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Bij toeval recent voor het eerst op een maandag middag bij Angel beland, maar zeker geen spijt van gekregen.
Bij het voorstellen maakte ze een vriendelijke ondeugende indruk, dus afgerekend en achter haar aan naar de kamer waar ik na aankomst meteen werd verwelkomt met een paar lekkere diepe tongzoenen...
Uitkleden wassen en op het bed beland lekker wederzijds oraal van elkaar genoten waarbij haar tongetje mijn ballen niet vergat en af en toe lekker in mijn kontje verdween.. haar in verschillende standjes lekker genomen en lekker klaargekomen
Na een fijne ontspannende massage bracht ze mij weer op oorlogssterkte waarna ze het afmaakte door mij lekker diep in haar mondje te laten klaarkomen....
Tijd vloog voorbij en heb werkelijk genoten
Bij het voorstellen maakte ze een vriendelijke ondeugende indruk, dus afgerekend en achter haar aan naar de kamer waar ik na aankomst meteen werd verwelkomt met een paar lekkere diepe tongzoenen...
Uitkleden wassen en op het bed beland lekker wederzijds oraal van elkaar genoten waarbij haar tongetje mijn ballen niet vergat en af en toe lekker in mijn kontje verdween.. haar in verschillende standjes lekker genomen en lekker klaargekomen
Na een fijne ontspannende massage bracht ze mij weer op oorlogssterkte waarna ze het afmaakte door mij lekker diep in haar mondje te laten klaarkomen....
Tijd vloog voorbij en heb werkelijk genoten