- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ane-offers-the-best-pleasure.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Omdat het aanbod in mijn normale buurt vanavond eerder povertjes was, heb ik eens wat verder gekeken.
Ik kwam uit bij Ane in één van de deelgemeenten van Tervuren, aan de kant van Leuven, in een residentiële wijk. Het is eens wat anders.
Ane is weldegelijk de jongedame van de foto's: knap, jong, een zeer mooi lichaam (haar nepborsten voelde wel redelijk hard) en een ontwapenende lach. Helaas kan ze geen Engels en ik kan geen Portugees. We moesten ons dus behelpen met een vertaalapp, maar dat had ook zijn charmes.
Ze ontvangt in sexy lingerie, die al snel uitgaat.
Tongzoenen is geen probleem, ze is erg actief en doet pzc. De gewone standjes passeren de revue, en allemaal met de lach.
Ze vertelde dat ze blijft tot eind volgende week.
Herhalingsgevaar: zeer zeker. Vooral als het aanbod zo pover blijft.
Ik kwam uit bij Ane in één van de deelgemeenten van Tervuren, aan de kant van Leuven, in een residentiële wijk. Het is eens wat anders.
Ane is weldegelijk de jongedame van de foto's: knap, jong, een zeer mooi lichaam (haar nepborsten voelde wel redelijk hard) en een ontwapenende lach. Helaas kan ze geen Engels en ik kan geen Portugees. We moesten ons dus behelpen met een vertaalapp, maar dat had ook zijn charmes.
Ze ontvangt in sexy lingerie, die al snel uitgaat.
Tongzoenen is geen probleem, ze is erg actief en doet pzc. De gewone standjes passeren de revue, en allemaal met de lach.
Ze vertelde dat ze blijft tot eind volgende week.
Herhalingsgevaar: zeer zeker. Vooral als het aanbod zo pover blijft.