Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jee wat een leuk bericht, aantal keer bij haar geweest in de Geleenstraat en inderdaad jaren geleden! was beetje gestoord maar wel fantastisch lichaam en vaak lekkere sex. Hoop dat ze toch nog naar Den Haag komt
Toentallen jaren geleden bij deze dame geweest, wat echt een zeldzame topper, zou ze nog actief zijn? en hoe oud zou ze zijn nu. Kan niet wachten haar weer eens te bezoeken.

Ik liep gisteren avond over de Geleenstraat (rond 23:00) zag ik rond de nummers 84 tot 98 een dame staan met zilver haar, ze was denk ik tussen de 25 en 35 jaar. Weet iemand toevallig wie dit was? Er waren op dat moment verder niet veel dames meer. Ik weet dat ik stom ben geweest door het niet te vragen maar ik kwam erachter toen ik daar liep dat ik mijn geld was vergeten. Op de weg terug naar de auto zag ik haar, was er op dat moment effe klaar mee😑

Vermoed dat hij dit goede nieuws niet leest en.... het over paar dagen nogmaals vraagt!

Gebruikt ze haar oude nummer eigenlijk nog, of heeft ze een nieuwe? Nummer dat ik heb, eindigend op 31, is voor het laatst midden augustus op WhatsApp actief geweest.

Terug
Bovenaan Onderaan