- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4128150-andrea
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ergens in juli had ik Andrea bezocht. Een mooie blonde dame met kleine borsten maar met een zalige kont! Ze doet aan sm en kinky dingen maar daar heb ik geen behoeften aan dus voor normale seks gegaan. Toen ik in haar kamer was na betaling, ging ik uitkleden en zij was vrij snel naakt op bed op haar knietjes. Ze lag met haar lekkere kont met openingen naar mij toe, ik werd er super geil van haha! Ze bood voor 50€ meer anaal aan, bod had ik afgeslagen en bewaard voor een volgende keer. Voordat we begonnen gaf ze een korte stripshow waardoor piemelmans begon te groeien. Ze komt ook geil naar je gezicht toe en duwt zo wat bijna haar kut in je gezicht. Pijpen mc doet ze heerlijk lang met diepe en korte halen. Ze begon gelijk on top, waardoor ik van haar borsten kon genieten (eerder van de tepels). Overgegaan naar missio waarbij haar benen op mijn schouders rusten. Geil gezicht om haar spleetje zo te zien. Nog overgegaan naar doggy en heerlijk tegen die kont zitten bonken. Ik kwam heftig klaar in haar kutje mc. Allebei een wasje gedaan en afscheidgenomen. Ik vind het een herhalingwaard!