Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik denk dat ze helemaal nieuw is, is me net opgevallen op RL, en heeft ook een uitgebreide eigen website.
Het ziet er allemaal heel mooi uit, leest ook vrij goed. Alles gebeurt via mail, je moet wel een duidelijke gezichtsfoto doormailen. Haar tekst op haar site doet wat vermoeden dat zij het misschien wel wat hoog in het bolletje heeft, maar dat is ook maar een vermoeden. Ze beweert 42 te zijn (op RL 43) maar de foto's verraden toch wel een wat hogere leeftijd.
Kent iemand haar?
Het ziet er allemaal heel mooi uit, leest ook vrij goed. Alles gebeurt via mail, je moet wel een duidelijke gezichtsfoto doormailen. Haar tekst op haar site doet wat vermoeden dat zij het misschien wel wat hoog in het bolletje heeft, maar dat is ook maar een vermoeden. Ze beweert 42 te zijn (op RL 43) maar de foto's verraden toch wel een wat hogere leeftijd.
Kent iemand haar?
Intelligente, open minded en stijlvolle dame - Privé Diest
Ik ben een stijlvolle, intelligente en mooie dame die jou graag in alle intimiteit ontvangt. Graag laat ik je delen in mijn overvloed aan
www.redlights.be
Samen Intiem - Intimiteitswerk en coaching | Dit is Andrea
Post-universitair opgeleidMijn moedertaal is Nederlands, daarnaast spreek ik Engels (zeer vlot), Italiaans (vlot) en Frans (ik kan
www.samenintiem.be
Laatst bewerkt: