- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Andrea is een redelijk lange blonde dame met een mooie naturelle B/C cup. Altijd goed gehumeurd en enthousiast als ze me ziet.
Ze zit inmiddels een jaar of 2 in de Doublet en heb haar in die tijd regelmatig bezocht, momenteel is ze wel zo'n beetje m'n vaste dame.
De service is altijd redelijk standaard en zelfs wat gehaast te noemen, maar mede door haar vriendelijkheid en uitbundige karakter kom ik toch graag bij haar.
Helaas gaf ze aan dat ze er begin Juli weer vandoor gaat voor onbepaalde tijd.. Dat ze ooit terug zal komen denk ik wel, maar wanneer kon ze niet zeggen.
Ik ga haar gezelligheid mooie borsten en lieve bekkie missen.
Ze zit inmiddels een jaar of 2 in de Doublet en heb haar in die tijd regelmatig bezocht, momenteel is ze wel zo'n beetje m'n vaste dame.
De service is altijd redelijk standaard en zelfs wat gehaast te noemen, maar mede door haar vriendelijkheid en uitbundige karakter kom ik toch graag bij haar.
Helaas gaf ze aan dat ze er begin Juli weer vandoor gaat voor onbepaalde tijd.. Dat ze ooit terug zal komen denk ik wel, maar wanneer kon ze niet zeggen.
Ik ga haar gezelligheid mooie borsten en lieve bekkie missen.