• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Andrea.b, Casa Lucia, Herk-De-Stad 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geert108

Newbie
3
20/05/22
5
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-andreab-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een lieve, spontane en goedlachse Portugese meid is me dit wel.

Was verkocht door het mooie lichaam op RL van Andrea.b en had een afspraakje gemaakt op de middag.
Aangekomen met een verwelkoming door de knappe host in het zeteltje, gratis drankje, waarna Andrea.b vrij snel al met een enorme glimlach binnenkwam, ik was dadelijk verkocht. De prijslijst gekregen, 70€ voor B2B, 10€ voor tong, 20€ voor vingeren. Even wat small talk en ik voelde een klik die ik nog nooit had gevoeld bij de zuid-Amerikaanse types.
Even geldzaken afhandelen en we gingen als een koppeltje naar boven.
Muziekje op, het wasje in de badkamer, kreeg een bekertje met listerine aangeboden, (mss van de gratis cola smaak) en de vrijpartij kon beginnen.
Eerst het knuffelen en kussen, een enorme mooie glimlach, ik voelde me zelfs een beetje terug verliefd. (Ze leek als 2 druppels water op een lief die ik had toen ik 20was, ik waande me terug 'jong')
Nadien pmc. Had aangegeven dat het niet te snel moest gaan, daar ik vrij snel kom en dat deed ze perfect. Ze nam de tijd, kwam op me zitten cowgirl, zij boven op me body2body en toen ik het niet meer kon houden kroop ik op haar en kwamen we beide (denk ik) klaar. Even terug wasje, en nadien duwde ze me op bed om een rugmassage te geven… meestal is dit veel te ruw en laat ik het stoppen maar dit was echt met gevoel.
Als laatste nog douche mogen nemen en als een verliefde tiener heb ik haar moeten verlaten…
Dit moment met Andrea.b was top
communicatie ging vlot in het Engels, maar beter in het Frans. Portugees en Spaans kon ze ook maar ik dan weer niet.

Hier kom ik zeker terug.

ze bleef nog tot 28juli en kwam dan pas terug in de december.

Ik maak bewust weinig meldingen, maar doe dit alleen bij topmomenten. Dit was er zo een.
 
Terug
Bovenaan Onderaan