Recensie Andra, Villa Venus, Duisburg 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maximo

Newbie
17
03/10/21
35
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
€ 40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren weer eens de Villa Venus bezocht in Duisburg. De laatste keer moet +/- 10 jaar geleden geweest zijn en zo te zien is er in de tussentijd vrij weinig aan de inboedel veranderd. In mijn herinnering was er toen wat meer daglicht te zien wat nu totaal niet meer zichtbaar is.

Kwam binnen tijdens Happy Hour, vóór 12 uur, maar dat werd nergens aangegeven. Het briefje met het normale tarief lag op de desk maar ik betaalde bij de theke met een € 20,- biljet en dat werd zonder problemen geaccepteerd. Sleutel ontvangen en naar beneden en ook daar alles exact hetzelfde als voorheen. Heerlijk vertrouwd dus.

De vrouwelijke bezetting was niet zo heel goed. Een stuk of 7 banken bezet door volgens mij allemaal Oost-Europese dames. Qua heren was het aantal ongeveer vergelijkbaar met het aantal dames ook al was het op een gegeven moment een komen en gaan. Ik had me enigszins ingelezen maar het niveau van de dames was niet blijven hangen. Daarvoor moet je toch wat frequenter daar komen lijkt me. Na wat heen en weer gewandeld te hebben uiteindelijk gekozen voor Andra op bank 2. Een lange blonde goed uitziende jonge Roemeense meid die goed Duits sprak en een redelijk niveau Engels. Al op de bank zei ze mij dat het pijpen zonder condoom was en het neuken met. Prima, zo heb ik het ook het liefst. Na een klein beetje geknuffel en een heel voorzichtig tongzoentje kwam de kamervraag of ik met haar mee wilde naar boven. Goed plan, ik had er zin in.

Vervolgens een standaard suck/fuck. Het is dat ik aangaf dat ik wat langer gepijpt wilde worden anders was ik al na 10 minuten weer beneden geweest. Na mijn favoriete positie lepeltje lepeltje (zie site SexPositions.club nummer 39. Bizet) door naar de doggy en toen was het snel gebeurd. Na een kort napraatje naar het kastje voor het financiële gedeelte. De kosten waren € 40,- maar ik heb Andra uiteindelijk € 50,- gegeven.

Voor de veel-neukers onder ons zonder al teveel eisen blijft Villa Venus een prima plaats maar als je wat meer ontspanning en wellness erbij wilt hebben moet je hier niet zijn. Het is neuken of verveeld voor je uit zitten kijken. Ik had het na Andra in ieder geval weer voor een tijdje gezien daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan