- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik was op weg naar Sara verderop (25k1) in de doubletstraat maar kwam op nummer 12 een dame tegen die ik niet eerder had gezien. Bij het rijtje van 12 vind ik het wat lastig de precieze kamer te zeggen, k2 maar k3 had ook gekund. Het is een soort gang met allemaal deuren naar buiten. Ik werd getriggerd door hij brede heuppartij en haar klassieke oost Europese gezicht. Ik vraag even wat t mag kosten. Ze antwoordde 50 euro, toen ik vroeg of ik haar voor dat bedrag ook mocht beffen was haar antwoord ja. Toen kon ik niet meer terug, en dat hoefde ik ook niet. Ik achter haar aan naar boven. Haar kont was behoorlijk hoewel deze wel al had meegemaakt. Het hing allemaal niet meer zo strak. Afijn op de kamer waste ze haar onderpartij grondig en ik ook. Toen op bed vroeg ze hoe ik het wilde. Ik vroeg of ze met haar pussy boven mijn hoofd wilde hangen zodat ik haar kon beffen. Dat deed ze meteen. Ik haar een tijdje beffen, en zij met mijn leuter spelen. Ik voelde de stekeltjes van haar haar op het poesje, maar ik vond het geen probleem. Even later condoom erom en ging ze over op 69. Dat ging even zo door. Toen wilde ze ineens even kijken of haar eten al gebracht werd. Ik vind een onderbreking altijd wat lastig omdat mijn pik dan weer zacht kan worden, en dat komt het neuken niet ten goede. Maar het duurde maar heel korst dat ze even om de hoek in het Spaans wat naar haar vriendin riep. Ik vroeg of ze van Spaanse afkomst was, maar dat bleek toch Roemenie te zijn. Wij daarna neuken, en dat duurde niet lang meer. Ik vond het best prettig zo allemaal. 20 december wil ze naar haar thuisland gaan en weet nog niet wanneer ze terug is. Ik denk niet dat ik nog eens naar haar terug ga maar ik heb zeker geen spijt. Redelijke wip met beffen voor 50 euro. Vaak loop ik naar mijn vaste dames, terwijl ik vind dat ik ook eens moet afwisselen. Nou, bij deze dan gedaan.