Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat een paniek zeg. Nergens voor nodig. En waarom zou Venery dan wel de dans ontspringen?Het zal vóór dit ook niet lang meer duren, want wat is het verschil met hookers en Girlsreview. Vrij wel identiek. Blijft Venery als enige over?
Ho ho, was niet slecht bedoeld hè. Ik ben geen lid van Venery.Wat een paniek zeg. Nergens voor nodig. En waarom zou Venery dan wel de dans ontspringen?
Ok, excuus als ik wat te pittig reageerdeHo ho, was niet slecht bedoeld hè. Ik ben geen lid van Venery.
Niet.Ik ben benieuwd wanneer de AP Venery uit de lucht haalt.
Toch opmerkelijk dat er nu een site is welke de oude Hookers recenties kan importeren....Ik had nog niet van Venery gehoord, maar ik zie nu dat ik mijn Hookers recensies daar nog terug kan lezen. Eens kijken of ze de oude topics van voor de AVG opkuis ook nog hebben .
Gewoon door een handige jongen "gescraped" voordat de site uit de lucht ging. Had iedereen kunnen doen.Toch opmerkelijk dat er nu een site is welke de oude Hookers recenties kan importeren....
Niet.
Wie of wat is Alleid?Hee Alleid! Jij ook hier? Maar waarom Hookers wel en Venery niet dan?
Ja stelt niet veel voor. Doet wat amateuristisch aan. Vind het wel prettig dat je hier makkelijk foto's kan plaatsen en er staan zat recensies.Ik heb ook op citygirl gekeken.
Dat laat ik maar voor wat het is.
Aleid Wolfsen. De meneer die het Zandpad de nek om draaide en nu chef AP is.Wie of wat is Alleid?
En die discussie gaan we niet voor de elvendertigste keer voeren, toch?
En wat is volgens deze boze tongen de reden voor het bestaan van een openstaande rekening?Boze tongen beweren dat hij nog een rekening te vereffenen had met Hookers.
Met de digibeet, waar kan ik dit ergens vinden ?Ze hebben vlak voor de echte sluiting er een robotje doorheen laten kruipen, heel slim gedaan.
En eerlijk gezegd zit ik nog wel eens door die recensies bij Venery te snuffelen (zonder account trouwens).