- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4689324-anastasia
- Totale kosten (in euro)
- 220
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Gisteren heb ik deze dame bezocht. Afspreken ging snel en makkelijk via WhatsApp. Eenmaal aangekomen deed de dame open in het schemerdonker en ik twijfelde, is het nu wel of niet de dame van de foto's. Ze zag er goed uit, was wel heel vriendelijk en attent dus ik ben maar naar binnen gegaan, iets waar ik toch wel spijt van kreeg. Het was dus niet de dame van de foto's en achteraf bleek ook dat niet alle diensten die in de advertentie staan werden uitgevoerd. Ik heb de dame hier netjes op aangesproken en in eerste instantie ontkende zij dit alles. In tweede instantie heb ik haar geconfronteerd met haar eigen advertentie op de website (op mijn gsm) en toen bleek het dus allemaal aan de "agency" te wijten. Vreemd ?
Ik heb niet gekregen waar ik voor kwam, de tijd werd ook niet volgemaakt, terwijl ik wel netjes voor een uur had betaald. Kortom: " dit was een zeer teleurstellende ervaring voor mij.
Ik heb het zelf gedaan, had bij aankomst beter rechtsomkeer kunnen maken, maar vind dit toch een hele slechte manier van zaken doen en dat terwijl er ook veel dames zijn die hun werk wel goed doen en hun werk serieus nemen.
Ik heb deze review geschreven om een ieder er toch nog maar eens aan te herinneren om niet dezelfde blunder te maken, die ik gemaakt heb.
Ik heb niet gekregen waar ik voor kwam, de tijd werd ook niet volgemaakt, terwijl ik wel netjes voor een uur had betaald. Kortom: " dit was een zeer teleurstellende ervaring voor mij.
Ik heb het zelf gedaan, had bij aankomst beter rechtsomkeer kunnen maken, maar vind dit toch een hele slechte manier van zaken doen en dat terwijl er ook veel dames zijn die hun werk wel goed doen en hun werk serieus nemen.
Ik heb deze review geschreven om een ieder er toch nog maar eens aan te herinneren om niet dezelfde blunder te maken, die ik gemaakt heb.