Recensie Anaku Den Bosch 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AH18

Vaste klant
Forumpionier
111
07/07/21
111
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2164327-anaku
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond een date gehad met Anaku en haar vriendin.
En ik moet zeggen het was leuk, heel leuk!
Met de 1 tongzoenen terwijl de ander me aan het pijpen was.
Standje 69 waarbij de ander ook mee pijpte.
Als ik de 1 aan het neuken was werd er door de ander met mijn kontje gespeeld.
Daarna Anaku bovenop en zo mezelf klaar geneukt terwijl de ander haar tieten in mijn mond stopte.
Kortom helemaal niks mis mee en veel beter als verwacht want er waren nog geen reviews.
En een hele goede sfeer, echt gezellig alsof ik op de koffie was bij 2 vriendinnen.
Gaan we dit vaker doen?
OOOH YESSSS!

thanks, dan ga ik er wel een bezoekje aan wagen, hoe is de ontvangslocatie ? beetje te doen, geen aggenebes bende. ik zag dat je ook een bezoeker van paula ben / of was. is het daar mee te vergelijken qua service en ambiance ?

Vanavond een date gehad met Anaku en haar vriendin.
En ik moet zeggen het was leuk, heel leuk!
Met de 1 tongzoenen terwijl de ander me aan het pijpen was.
Standje 69 waarbij de ander ook mee pijpte.
Als ik de 1 aan het neuken was werd er door de ander met mijn kontje gespeeld.
Daarna Anaku bovenop en zo mezelf klaar geneukt terwijl de ander haar tieten in mijn mond stopte.
Kortom helemaal niks mis mee en veel beter als verwacht want er waren nog geen reviews.
En een hele goede sfeer, echt gezellig alsof ik op de koffie was bij 2 vriendinnen.
Gaan we dit vaker doen?
OOOH YESSSS!
Wie is de vriendin ?

thanks, dan ga ik er wel een bezoekje aan wagen, hoe is de ontvangslocatie ? beetje te doen, geen aggenebes bende. ik zag dat je ook een bezoeker van paula ben / of was. is het daar mee te vergelijken qua service en ambiance ?
Ja was een keurig airbnb appartement.
Er is NIKS te vergelijken met Paula .
HAHAHA maar dat weet jij waarschijnlijk ook wel maar het was absoluut niet verkeerd!
:love:
Ik heb geen naam van de vriendin maar ze was supervrouwelijk en mooi!

Anaku was vorige week in Tilburg en ik heb haar bezocht. Ze zat in een hotel en had een mooie kamer. Ze is echt wel een van de aardigste DVPs die ik in mijn leven ontmoet heb (vrouwen en TS).
Gelukkig ben ik top. Als je bottom bent, heb je volgens mij niets bij haar te zoeken. Ik kan me niet voorstellen dat ze met haar "ventieltje" veel kan bewerkstelligen. Ik heb er tijdens onze date werk van gemaakt om hem hard te krijgen en dat is ook wel gelukt. In harde toestand blijft het toch een klein ding. Omdat ik zelf niet al te groot geschapen ben, gaf me dit toch wel een goed gevoel. Eerlijk is eerlijk. Ik voel me soms toch wel opgelaten als ik een TS voor me heb staan met een paal die tot ver boven haar navel uitsteekt.

Terug
Bovenaan Onderaan