Guzmanbshman
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/3782740-anays
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Al een paar keer bij haar langsgeweest nu. Zit meestal wel op discrete locaties. Nieuwe locatie is wel top.
Dorpje naast Amersfoort. Genoeg gratis parkeerplaatsen vlak voor haar kamer.
Helaas geen airco of een ventilator aanwezig. Dat was best irritant. (Uiteindelijk allebei heel het bed onder gezweet aan het eind.)
Contact liep prima via whatsapp. Een paar minuten voor aankomt even berichtje sturen. Dan krijg je meer/ precieze info over de locatie.
Bij binnenkomst heeft ze mooie lingerie aan.
Voor de duidelijkheid vraag ik nog altijd of ze bepaalde dingen doet of niet. Sommige dingen kosten extra maar dat geeft ze netjes aan op whatsapp als je het vraagt.
Hygiene:
Voorheen ,toen het niet zo warm was , vond ik de hygiene echt top. Je kan gewoon vooraf en achteraf douchen. Verder wordt er soms gebruikt gemaakt van natte doekjes etc.
Maar laatste keer voelde ik toch dat het bed nog een beeeetje nat was. ( van bezoeker ervoor wss). Dat vond ik niet zo fijn, maar na een tijdje waren we ook aan zweten , dus maakte het allemaal niet meer uit.
Intiem was prima. Tijdens missionary met haar hand zichzelf nog bevredigen. Kreunen zo nu en dan. Vragen wat je wilt etc etc.
Pzc doet ze als je extra betaald.
Ze gaat niet zo diep. Blijft een beetje bij je eikel.
Maar ze gebruikt wel veel van haar eigen spuug en maakt het helemaal nat + haar hand erbij was wel een voldoende waard vond ik.
Voor mij is zij wel prima.
Voor betere ervaringen moet ik weer langer reizen wat niet altijd kan.
Dus harhalingsgevaar voor mij nog wel groot!
Dorpje naast Amersfoort. Genoeg gratis parkeerplaatsen vlak voor haar kamer.
Helaas geen airco of een ventilator aanwezig. Dat was best irritant. (Uiteindelijk allebei heel het bed onder gezweet aan het eind.)
Contact liep prima via whatsapp. Een paar minuten voor aankomt even berichtje sturen. Dan krijg je meer/ precieze info over de locatie.
Bij binnenkomst heeft ze mooie lingerie aan.
Voor de duidelijkheid vraag ik nog altijd of ze bepaalde dingen doet of niet. Sommige dingen kosten extra maar dat geeft ze netjes aan op whatsapp als je het vraagt.
Hygiene:
Voorheen ,toen het niet zo warm was , vond ik de hygiene echt top. Je kan gewoon vooraf en achteraf douchen. Verder wordt er soms gebruikt gemaakt van natte doekjes etc.
Maar laatste keer voelde ik toch dat het bed nog een beeeetje nat was. ( van bezoeker ervoor wss). Dat vond ik niet zo fijn, maar na een tijdje waren we ook aan zweten , dus maakte het allemaal niet meer uit.
Intiem was prima. Tijdens missionary met haar hand zichzelf nog bevredigen. Kreunen zo nu en dan. Vragen wat je wilt etc etc.
Pzc doet ze als je extra betaald.
Ze gaat niet zo diep. Blijft een beetje bij je eikel.
Maar ze gebruikt wel veel van haar eigen spuug en maakt het helemaal nat + haar hand erbij was wel een voldoende waard vond ik.
Voor mij is zij wel prima.
Voor betere ervaringen moet ik weer langer reizen wat niet altijd kan.
Dus harhalingsgevaar voor mij nog wel groot!